Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
JOEPIE DE POEPIE!
Tesla Model 3 eindelijk besteld, via dus partij die 1000 reserveringen heeft lopen. En tot die tijd mag ik een shortlease nemen die per dag opzegbaar is, via Blankert Shortlease dankzij een tip van iemand op dit forum (dank daarvoor). Dat moest wel minimaal een hybride auto zijn, en wordt een Toyota Auris, station variant. Helemaal blij, gedoe, maar ik heb dus vervoer de komende tijd. En dan maar hopen dan die Musk eens een beetje opschiet met autootjes maken!
 
JOEPIE DE POEPIE!
Tesla Model 3 eindelijk besteld, via dus partij die 1000 reserveringen heeft lopen. En tot die tijd mag ik een shortlease nemen die per dag opzegbaar is, via Blankert Shortlease dankzij een tip van iemand op dit forum (dank daarvoor). Dat moest wel minimaal een hybride auto zijn, en wordt een Toyota Auris, station variant. Helemaal blij, gedoe, maar ik heb dus vervoer de komende tijd. En dan maar hopen dan die Musk eens een beetje opschiet met autootjes maken!
Gaaf! De aanhouder wint blijkt maar weer :rolleyes: Congrats!;)
 
En nu: THE LONG WAIT.
Ik word stikjaloers van al die mensen die nu al een M3 hebben. Aan de andere kant: ik heb het nu zo geregeld dat nadat de leasetermijn van mijn Prius verstreken is (26 februari pas) er dus eerst nog een half jaar die Auris komt, dus dan hebben we het over een vroegste leverdatum qua voorkeur van 26 augustus. Niet ál te hard opschieten dus, Tesla. ;)
 
En nu: THE LONG WAIT.
Ik word stikjaloers van al die mensen die nu al een M3 hebben. Aan de andere kant: ik heb het nu zo geregeld dat nadat de leasetermijn van mijn Prius verstreken is (26 februari pas) er dus eerst nog een half jaar die Auris komt, dus dan hebben we het over een vroegste leverdatum qua voorkeur van 26 augustus. Niet ál te hard opschieten dus, Tesla. ;)
Augustus 2018 is opportuun ben ik bang.....:(
 
En nu: THE LONG WAIT.
Ik word stikjaloers van al die mensen die nu al een M3 hebben. Aan de andere kant: ik heb het nu zo geregeld dat nadat de leasetermijn van mijn Prius verstreken is (26 februari pas) er dus eerst nog een half jaar die Auris komt, dus dan hebben we het over een vroegste leverdatum qua voorkeur van 26 augustus. Niet ál te hard opschieten dus, Tesla. ;)

Ik heb ook meerdere preorders staan maar ik ben nog niet jaloers. Wat naar buiten kom is dat de huidige m3 niet af is qua software alle modellen al een batterij revisie hebben gehad en nog een aantal zaken. Nee laat ze daar in de VS de bugs er maar uit halen voordat die hier naar toe komt.
 
Groot nieuws: Niet alleen de capaciteit van de M3 is groter dan geadverteerd (dit wisten de oplettenden al), maar belangrijker: tot 210 kW laadvermogen! Dit is gebaseerd op 525 A en 400 V. Dit zal consequenties hebben voor de laadsnelheid voor de S/X die ongetwijfeld ook over gaan op de nieuwe 2170 batterijcel.
Tesla could be underselling Model 3’s range and charging capacity, reveals EPA document
Bijgevoegd het document van de EPA dat alle info bevat.
 

Attachments

  • Model 3 EPA doc.pdf
    753.3 KB · Views: 54
Last edited:
Groot nieuws: Niet alleen de capaciteit van de M3 is groter dan geadverteerd (dit wisten de oplettenden al), maar belangrijker: tot 210 kW laadvermogen! Dit is gebaseerd op 525 A en 400 V. Dit zal consequenties hebben voor de laadsnelheid voor de S/X die ongetwijfeld ook over gaan op de nieuwe 2170 batterijcel.
Tesla could be underselling Model 3’s range and charging capacity, reveals EPA document
Bijgevoegd het document van de EPA dat alle info bevat.

Laat maar komen :D
Samen met Supercharger V3
 
En hier een filmpje (van 1 uur en 10 minuten!!!) over de Model 3 en alle hoekjes, gaatjes, knopjes etc.
Tesla Model 3 review: First in-depth look at car's interior and exterior in 4K video

Ik heb hem nog niet gezien, maar wilde hem meteen delen. Dus als iemand mij voor is met bekijken, laat vooral weten wat wel/niet interessant is. Dan hoef ik niet zolang te kijken ;)
1h10 min... duurt het. Dit is de lijst van de onderwerpen die je ook apart kunt kiezen
M3.details.jpg

'NO Autopilot yet on this car..' en 'Software is not finished...' Okay jammer begrijpelijk, maar voor de rest zijn de heren heel heel positief. Ook leuk dat ze goed kunnen vergelijken met Model S. Zeker de moeite waard.