Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Hier ook 2019… Ik vind het jammer maar voor mij geen ramp. Ik rij nu ook een fijne auto die met 85k km op de teller nog makkelijk een jaartje mee kan. En, omdat wij hem als particulier kopen, hebben we geen “last” van wegvallende voordelen.

En positief is gezien:
- Waarschijnlijk zijn er nog meer verbeteringen doorgevoerd.
- Kunnen we nog even doorsparen voor AWD :cool:

:)
 
Voor de Nederlandse zakelijke rijders wordt het dus in ieder geval 22% bijtelling betalen voor elke euro wat ie boven de 50.000 gaat kosten. Hopelijk gaan ze daar niet ver over heen. Ik ben benieuwd wanneer de Europese prijzen bekend worden gemaakt. Zal nog wel een tijdje gaan duren.
 
Voor de Nederlandse zakelijke rijders wordt het dus in ieder geval 22% bijtelling betalen voor elke euro wat ie boven de 50.000 gaat kosten. Hopelijk gaan ze daar niet ver over heen. Ik ben benieuwd wanneer de Europese prijzen bekend worden gemaakt. Zal nog wel een tijdje gaan duren.

Een tip van het forum, niet alle opties in de eerste aanschaf meenemen maar in een 2e factuur laten activeren :)
 
Yep, hier ook naar begin 2019 :confused:. Gedeelte van de bijtelling naar 22%:mad: (€ 60.000 aanschaf => € 4.200 bruto bijtelling; Model S 4e kwartaal 2018: € 100.000 => € 4.000 bijtelling...). Misschien toch naar de Model S kijken... Wat wel zeker is, als het een Model 3 wordt, dat de autopilot er niet meer bijbesteld wordt maar later wordt geactiveerd.