Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Zijn er mensen met 3 kinderen die een Model 3 besteld hebben? Ik heb nu een S en dat past uiteraard makkelijk, maar twijfel of ik volgend jaar voor een 3 ga of weer voor een S. Er moeten twee boosterseats een een full blown kinderstoel naast elkaar passen.
 
Datums voor de Model 3 bezichtigingen en proefritten zijn een beetje aangepast. Zondag 15 april twee locaties in België (Machelen en Antwerpen) en maandag 16 april in Amsterdam. Bekijken en proefzitten is gratis, voor proefritten wordt een kleine bijdrage gevraagd. Meer info en inschrijven voor proefritten op Tesla Model 3 Road Trip

Wie gaat hier ook naartoe. Ik ga proberen aanwezig te zijn in Aartselaar. Is dit betrouwbaar, lijkt los te staan van Tesla zelf?
 
Zijn er mensen met 3 kinderen die een Model 3 besteld hebben? Ik heb nu een S en dat past uiteraard makkelijk, maar twijfel of ik volgend jaar voor een 3 ga of weer voor een S. Er moeten twee boosterseats een een full blown kinderstoel naast elkaar passen.
4 kinderen hier, telt dat ook ?
Enfin, ik heb er dan ook 2 in reservatie. ;)
De oudste is overigens vandaag 30 geworden. :D

( uiteraard nog geen in bestelling, niemand in Europa denk ik)
 
  • Funny
Reactions: Exiteer
Wie gaat hier ook naartoe. Ik ga proberen aanwezig te zijn in Aartselaar. Is dit betrouwbaar, lijkt los te staan van Tesla zelf?
Ze zijn betrouwbaar in de zin van 'te goeder trouw'. Check maar eens op youtube films van hun evenementen in Noord Amerika. Wel vind ik het vreemd dat ze op 15 april zowel een evenement in London (Brent Cross 9.00 utc+1) hebben als in Belgie (11.00). Ik weet dus niet of dat betrouwbaar is.
 
Vanwaar heb je deze info? Op zijn facebook staat alles nog volgens hetzelfde schema als twee weken geleden.
Hij gaf gisteravond aan dat tot nader order alle events niet doorgaan op de aangegeven tijdstippen.

Hij is nu wel van plan om vanavond in Brussel aan te komen dus ik sluit niet uit dat het schema in Nederland op de een of andere manier gelijk blijft. Het zijn korte afstanden, dus met 7kW is het niet onmogelijk. Na een nacht laden heb je weer 500 kilometer range.
 
  • Helpful
Reactions: herb_k
Alle stops met 2u verlaat
 

Attachments

  • C334963B-FB16-40C6-92E9-85968605FBCC.jpeg
    C334963B-FB16-40C6-92E9-85968605FBCC.jpeg
    169.6 KB · Views: 55
het hele sfeertje rond dit initiatief ligt me niet echt. Amateuristisch en te commercieel. Tesla is er in ieder geval niet echt blij mee.
Ik zal wel wachten tot hij er echt is.;) (ik heb hem wel al gezien op de VIP factory tour een jaar geleden) mijn echtgenote moet maar wachten en voor haar maakt dat niet veel uit.
zit met hetzelfde gevoel, ook al woon ik maar 15min van SeC Zaventem.... ik zal wel wachten tot einde dit jaar.
 
  • Like
Reactions: S-19910 and Xfrank