Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ook, toen ik naar de website ging!

360.jpg


Erg verleidelijk, maar toch wacht ik nog, want ik wil graag SAS.

Wat een verrassing! Niet Tesla eigenaar, niet eerste dag reservering. Nog geen mail ontvangen.
Ik denk dat ze nu zo snel mogelijk iedereen de kans geven om te configureren.
 
Wow, 2016. Augustus 2017 reservering, ik kan configureren. Huidige Tesla eigenaars krijgen voorang in de wachtrij, daarna volgen Tesla owners (erg zuur, ik weet het).

Ik kan ook bestellen. Reservering sinds 2 augustus 2016. Maar ga wachten op SR / MR.

Ik heb geen huidige Tesla, geen mail maar mijn configurator is wel open. Dus het lijkt nu nog wel een beetje random.
 
Er is een verschil tussen kunnen configureren en wanneer je hem in 2019 geleverd krijgt.
Gisteren hebben huidige Tesla-eigenaren in NL de uitnodiging gekregen om te configureren. Vandaag wij anderen. Maar in enkele andere landen is men nog aan het wachten.
Op basis van wat ik gelezen en gehoord heb, hangt leverdatum af van: besteld voor 1 januari, configuratie, medewerker/Tesla-eigenaar, land en reserveringsdatum. In die volgorde, wat conform de info is die we tot nu toe gekregen hebben. Ik denk namelijk dat Performance voor gaat op 'gewoon' LR AWD.
Best kans dat ze enkele maanden bezig zijn om de bestellingen van december af te leveren in Europa. En dat daarna pas de mensen aan de beurt komen die in 2019 gaan reserveren, als hun versie beschikbaar komt.