Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Het lijkt me vrij zinloos om de logica proberen te achterhalen.

het oplossen van een puzzel is toch altijd zinloos ?

Volgens mij heeft Tesla nergens de regels hierover bekend gemaakt .

toch wel !

of garanties afgegeven zodat je ze daarop kan aanspreken of iets claimen..

het is niet de bedoeling om te claimen - we zijn niet in de VS hoor.;)

Ik zou zeggen doe je gewoon wat je kan om alles in je account in orde te maken en als je daar vragen over hebt bel je,.

beter rustig afwachten, en zoals je zelf héél terecht opmerkt :

maar laat Tesla verder met rust zodat ze zich kunnen focussen op het uitleveren van de auto's.

;)
 
Hoe zie je eigenlijk in je account dat je een VIN hebt?
Staat die dan op de plek waar eerst je RN stond?

Nee, die kreeg ik zojuist na een uur telefonisch in de wacht te hebben gestaan met de vraag waarom ik nog geen eindfactuur heb gekregen.. daarop hadden ze geen antwoord overigens. Maar wel een aan mij gekoppelde VIN dus 'het komt goed, alleen weten we niet wanneer'. Ach ja, rustig afwachten dus nog even.
 
  • Funny
Reactions: Michel3
  • Like
Reactions: S-19910
Wat leuk, de eerste Tesla Model 3in Europa zijn nu geleveerd en rijden nu rond. Veel plezier ermee!

Gister ben ik door Tesla Eindhoven gebeld om mijn proefrit in te plannen, ik mag over twee weken pas, maar waarschijnlijk nog langer om mijn auto in ontvangst te mogen nemen. Ik heb het via ProLease laten bestellen maar helaas is het bij mijn bedrijf gelukt om het contract te tekenen pas op 1 februari, dus ik ben bang dat de referal toch niet mee is genomen. Dus tsja, jammer voor ze en ondertussen hoop ik dat ik nog in april in mijn M3 mag rijden, we zullen het zien. Ook grappig: mijn bijna buurman blijkt ook een M3 te hebben besteld, hij ontvangt het als het goed is deze week :).

Ik had gelezen (denk op twitter) dat ze dit verlengd hadden tot 2 februari, ik denk dat je geluk hebt :) Zal eens zoeken of ik iets terug vind.
 
  • Like
Reactions: Cely
Hoe zie je eigenlijk in je account dat je een VIN hebt?
Staat die dan op de plek waar eerst je RN stond?
VIN stond/staat bij mij alleen in de 'eindfactuur' en in evt. andere Credit nota's/facturen.
Vervolgens via email nr [email protected] per retouremail mn kenteken ontvangen.
Ps
....mocht jij weten wat voor banden er nu eigenlijk onder zitten, khou me aanbevolen. AP en Hw3 worden spannender gevonden geloof ik... :(
 
  • Informative
Reactions: Elja Trum
Gisteravond ook mijn Model 3 in ontvangst kunnen nemen (woohooo). Heel blij mee, rijdt perfect.

Leveringsproces was niet optimaal: dag daarvoor ook meerdere uren gewacht in Tilburg en uiteindelijk konden ze toen niet leveren. Wel gratis diner gekregen.

Gisteravond gelukkig wel! Niet zonder problemen: er zou in de auto zelf iets mis zijn, konden niet aangeven wat precies. Voornamelijk door het doorpushen van een medewerker hebben ze het kunnen oplossen (2 uur ongeveer gewacht) en konden ze leveren

Wel klein probleempje met de bestuurdersdeur, sluit niet helemaal lekker. Gaat het servicecenter naar kijken (kwam ik na levering pas achter).

Autopilot zou volgende week pas geactiveerd kunnen worden. Nu heb ik dit niet aangeschaft vanuit de fabriek wegens de bijtelling en wil ik dat doen door middel van de trial & dan voor 500 meer. Toen ik thuis was na de levering (2 uurtjes later) kreeg ik een mail dat mijn autopilot trial binnen 24 uur zou starten. Ik dacht, zal wel, dan werkt het niet en gaat het van mijn 30 dagen af, maar toch wel geactiveerd.

Tot mijn verbazing werkte het perfect, gewoon met autopilot paar minuten gereden vanmorgen. Stap nu net in, krijg ik de melding "je trial is verlopen". Ik denk dat ze het vanaf afstand weer hebben uitgezet. Nu maar hopen dat ik nog wel mijn echte trial krijg op het moment dat autopilot volledig beschikbaar is. :)

HW2.5 of HW3: geen idee, maar software lijkt wel gewoon klaar.

Ter info, first day reservation holder, besteld op 6/12, eerste tesla, directe overboeking via holding.

All and all, still very happy :D
 

Attachments

  • IMG_3543.jpg
    IMG_3543.jpg
    528.5 KB · Views: 55
  • 425afe17-b19e-49be-9604-af8301065489.jpg
    425afe17-b19e-49be-9604-af8301065489.jpg
    237.1 KB · Views: 58