Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Mag ik zeggen dat ik het een rare gewoonte vind om badges te verwijderen? Waarom doen mensen dat? Zijn ze niet trots om aan anderen te tonen wat voor auto ze rijden, of willen ze zich anders (duurder/goedkoper) voordoen? Ik begrijp het echt niet, vind het juist leuk om dergelijke dingen uit te dragen. Heb al meer dan een jaar een Model3 Long Range logo klaar liggen.
Gelukkig zijn we verschillend.

EDIT: Dit is niet tegen Wim S. gericht, maar algemeen.

Natuurlijk mag je dat zeggen, it's a free world :)

Voor mij geldt dat ik clean het mooiste vind.
Dus geen badjes, geen stickers, geen logo's, etc.
In onderstaande foto zit natuurlijk ook wat photoshop maar ik hou wel van zo'n achterkant. (Tesla logo en badges verwijderd)
De stickers ben ik dus geen fan van.
Tesla.JPG


Het heeft dus niets te maken met dat ik me anders voor wil doen oid. :)
 
  • Like
Reactions: Petje1977
L1 is bruin
L2 is zwart
L3 is grijs

Gelieve deze niet om te wisselen. In theorie zou je L2 en L3 om mogen wisselen, maar liever niet.

deze codering heb ik niet aangehouden, meen ook ergens in een video gezien te hebben dat de volgorde van fase niet uitmaakt?

anyway reboot van de tesla zelf heb ik ook nog niet geprobeerd.. Tesla is nu weg bij de detailer dus kan het ff een paar dagen niet testen ;)
 
  • Informative
  • Love
Reactions: Rowan256 and Rohodo
Ik zou mijn hoop niet vestigen op Tesla voor de conversion kit voor de aero wielset: worden alleen geleverd in USA en Canada. Salesmedewerkers op de PC Hooft en SEC Zuid-Oost hadden geen flauw idee wat het is en wanneer het komt. Herbie65 van Tesland heeft al wel bevestigd dat hij met een aftermarket setje bezig is en verwacht deze eind feb. Misschien wil Herbie65 aangeven hoe ver hij is en kan hij al inventariseren wie een setje (of 2) wil hebben.
 
  • Informative
Reactions: Jooop
Mag ik zeggen dat ik het een rare gewoonte vind om badges te verwijderen? Waarom doen mensen dat? Zijn ze niet trots om aan anderen te tonen wat voor auto ze rijden, of willen ze zich anders (duurder/goedkoper) voordoen? Ik begrijp het echt niet, vind het juist leuk om dergelijke dingen uit te dragen. Heb al meer dan een jaar een Model3 Long Range logo klaar liggen.
Gelukkig zijn we verschillend.

EDIT: Dit is niet tegen Wim S. gericht, maar algemeen.
De reden waarvoor ik het zou doen is omdat het lastig poetsen is tussen de letters.
 
Ik zou mijn hoop niet vestigen op Tesla voor de conversion kit voor de aero wielset: worden alleen geleverd in USA en Canada. Salesmedewerkers op de PC Hooft en SEC Zuid-Oost hadden geen flauw idee wat het is en wanneer het komt. Herbie65 van Tesland heeft al wel bevestigd dat hij met een aftermarket setje bezig is en verwacht deze eind feb. Misschien wil Herbie65 aangeven hoe ver hij is en kan hij al inventariseren wie een setje (of 2) wil hebben.
Het helpt om @Herbie65 in je bericht te 'taggen'.
 
  • Like
Reactions: JoostG
Zijn er enkel nog maar zwarte en rode modellen uitgeleverd?
Waar blijven de pearl white en midnight gray?
Zou graag de laatste twee eens in het echt willen zien omdat ik tussen deze twee kleuren twijfel.
In Gent stond de rode in de showroom, op het autosalon ook de rode en de blauwe (vind ik te donker in gewoon daglicht, met spot of zon erop wel mooi maar met ons weer hier...) en bij de testrit kan je het al raden ook een rode!
 
Zijn er enkel nog maar zwarte en rode modellen uitgeleverd?
Waar blijven de pearl white en midnight gray?
Zou graag de laatste twee eens in het echt willen zien omdat ik tussen deze twee kleuren twijfel.
In Gent stond de rode in de showroom, op het autosalon ook de rode en de blauwe (vind ik te donker in gewoon daglicht, met spot of zon erop wel mooi maar met ons weer hier...) en bij de testrit kan je het al raden ook een rode!

Alle kleuren zijn volgens mij al uitgeleverd (zie RDW). Wij hebben een grijze. Maar niet echt in de buurt voor jou...
 
Hoi, is er iemand al in de Dual Motor (non P) aan het rijden? Ben benieuwd hoeveel de vering/comfort verschild van de P die ik heb testgereden. Vond de P een beetje aan de harde kant (maar misschien is dat omdat de S die ik nu heb wel erg op comfort geveerd is met 19" en luchtvering).