You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mag ik zeggen dat ik het een rare gewoonte vind om badges te verwijderen? Waarom doen mensen dat? Zijn ze niet trots om aan anderen te tonen wat voor auto ze rijden, of willen ze zich anders (duurder/goedkoper) voordoen?
Ik had ook gekozen voor Deep Blue, maar is idd nogal donker. Zal mss toch Pearl White worden dan...Zijn er enkel nog maar zwarte en rode modellen uitgeleverd?
Waar blijven de pearl white en midnight gray?
Zou graag de laatste twee eens in het echt willen zien omdat ik tussen deze twee kleuren twijfel.
In Gent stond de rode in de showroom, op het autosalon ook de rode en de blauwe (vind ik te donker in gewoon daglicht, met spot of zon erop wel mooi maar met ons weer hier...) en bij de testrit kan je het al raden ook een rode!
Hopelijk een rode P voor mijIk wel niet weten hoeveel vrachtwagens vol met model 3's er al voorbij mijn deur gereden zijn
dat is dan wel weer gaaf, een TDI batch eropTja, ik vond die "D" er te veel aan. Doet me te veel denken aan alles waar we niét voor staan
Gelukkig wordt mij deze verfijnde marteling bespaard ...Ik wel niet weten hoeveel vrachtwagens vol met model 3's er al voorbij mijn deur gereden zijn
De rest is makkelijk kiezen maar het kleurIk had ook gekozen voor Deep Blue, maar is idd nogal donker. Zal mss toch Pearl White worden dan...
Ja dat weet ik. Op basis van mijn VIN meldde Tesla dat er nog geen kenteken aan gekoppeld was. Ik vroeg me af of het hebben van een credit nota weer een volgende stap is voor mijn levering?VIN staat op je eindfactuur
Er worden vandaag als het goed is wel afleveringen gedaan. Ben vandaag om 11.00 uur gebeld dat de auto om 16.00 uur opgehaald kan worden. (Na eerder gecancelde afspraken op woensdagavond en donderdag)
Ben vandaag ook gebeld door een prive-nummer. Helaas gemist. Kan dat Tesla geweest zijn?
Ik heb op het TFF forum nog geen meldingen gezien van leveringen in Duitsland. Vanochtend vroeg stond er echter bij ons in de buurt (Stuttgart) een zwarte Model 3 (non-P) met Stuttgart kenteken geparkeerd op een EV parkeerplek. Misschien is het een testrit model, maar die krijg je volgens mij geen dag mee naar huis. Of een Tesla werknemer mocht hem meenemen.Volgens OpenRDW zijn er woensdag en donderdag 23 Model 3s op naam gesteld. Ben benieuwd voor de aantallen van gisteren en vandaag. Zijn er al deliveries gemeld in Duitsland of Frankrijk?
Het kan goed mogelijk zijn dat dat de reden is dat het niet werkt, sterker nog, sommige 3-fase apparaten raken zelfs defect wanneer je het verkeerd aansluit. Ik weet niet of een Tesla hier tegen kan.deze codering heb ik niet aangehouden, meen ook ergens in een video gezien te hebben dat de volgorde van fase niet uitmaakt?
anyway reboot van de tesla zelf heb ik ook nog niet geprobeerd.. Tesla is nu weg bij de detailer dus kan het ff een paar dagen niet testen
Ben vandaag ook gebeld door een prive-nummer. Helaas gemist. Kan dat Tesla geweest zijn?
Hoi, is er iemand al in de Dual Motor (non P) aan het rijden? Ben benieuwd hoeveel de vering/comfort verschild van de P die ik heb testgereden. Vond de P een beetje aan de harde kant (maar misschien is dat omdat de S die ik nu heb wel erg op comfort geveerd is met 19" en luchtvering).
Model 3 draadje
Ik heb sterk het idee dat door de chaos rond de levering het voornaamste selectie criterium op dit moment is of je contant kunt betalen en geen auto omruilt. Hoe simpeler je situatie, des te hoger sta je op de lijst. Heel vervelend voor iedereen die al drie jaar aan het wachten is, dat kan ik mij goed invoelen. Mijn situatie: 01-09-2019 besteld, contant betalen, geen inruil en VIN al sinds dinsdag binnen. Nog geen bericht over afleverdatum.
(Nieuw op dit forum maar al enige tijd geïnteresseerde lezer)
Inmiddels 36 mensen die hun gegevens hebben doorgegeven in mijn overzichtje van leverstatussen: Tesla Model 3 leveringen
Wat in elk geval duidelijk wordt is dat Tesla niet uitvoert wat ze beloofd hebben. Leveringen (en toekenningen van VIN's) lijken behoorlijk willekeurig te zijn.
Zelf geven ze aan (als je inlogt op je Tesla account:
We will reach out to you to schedule your delivery date. Delivery time frame will be based on reservation date, order date, delivery location and vehicle configuration.
Uit de Google Spreadsheet en de berichten hier op het forum blijkt dat dit niet het geval is. Even los van dat hier niet genoemd wordt dat -als het goed is- huidige eigenaren van een Tesla ook voorrang zouden krijgen.
Ik gun het mensen die nu al hun Model 3 hebben natuurlijk van harte, maar vind het wel erg jammer dat Tesla geen duidelijkheid geeft over leveringen en alle stappen daartussen. Het was al duidelijk dat de reservering van 3 jaar geleden (inclusief 1.000 euro betaling) je niet veel voordeel zou bieden qua levertijd, maar nu lijkt het wel helemaal niks meer waard te zijn geweest.
Heb er ook een blogje over geschreven: Uitlevering Model 3 onduidelijk en oneerlijk - Teslafacts
Goed, dat was even mijn ergernis over de oneerlijkheid bij uitlevering..
Dat idee wordt niet ondersteund door dit overzichtje: Tesla Model 3 leveringen
Ik heb 6 december besteld (reservering van 1 april 2016) en heb het geld hier ook 'contant' gereed staat, geen inruil - en nog steeds geen VIN.
zelfde situatieDat idee wordt niet ondersteund door dit overzichtje: Tesla Model 3 leveringen
Ik heb 6 december besteld (reservering van 1 april 2016) en heb het geld hier ook 'contant' gereed staat, geen inruil - en nog steeds geen VIN.
Het kan goed mogelijk zijn dat dat de reden is dat het niet werkt, sterker nog, sommige 3-fase apparaten raken zelfs defect wanneer je het verkeerd aansluit. Ik weet niet of een Tesla hier tegen kan.