Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Heb de indruk dat het gewoon vlotter gaat in Nederland. Daar krijg je blijkbaar sneller een VIN nummer en min of meer correcte leverdatum. Corrigeer me als ik fout ben maar in België is het meer van: we zien wel wat er van de camion rolt en bellen dan mensen op. Vind het gewoon sneu voor oud eigenaren en mensen met 2+ jaar reservaties die langs links en langs rechts voorbijgestoken worden door mensen die nog geen Tesla hebben of veel later gereserveerd en zelfs besteld hebben.
 
Zojuist gehaald en deze foto kon ik jullie niet onthouden, zit nu ff snel te eten zal vanavond nog wat posten, heb intres info uit Tilburg....

Mooi! Heb een witte dual motor besteld. Maar twijfel nog of ik toch niet de performance zou willen... hoe bevalt ie ten opzichte van de S of X? Hoe is de vering? Vond de proefrit in de P tikje hard, maar misschien ben ik dan teveel de luchtverontreiniging van de S gewend... ben benieuwd naar je gevoel van comfort en ruimte. Dank!
 
  • Like
Reactions: Tuhhje
Mooi! Heb een witte dual motor besteld. Maar twijfel nog of ik toch niet de performance zou willen... hoe bevalt ie ten opzichte van de S of X? Hoe is de vering? Vond de proefrit in de P tikje hard, maar misschien ben ik dan teveel de luchtverontreiniging van de S gewend... ben benieuwd naar je gevoel van comfort en ruimte. Dank!
En waar luchtverontreiniging staat bedoelt autocorrect natuurlijk luchtvering. Stop de tijd.
 
En waar luchtverontreiniging staat bedoelt autocorrect natuurlijk luchtvering. Stop de tijd.
Heb haar zojuist weer even uitgelaten....ze heeft heerlijk gegaloppeerd.... gemiddeld verbruik in dit weer 156w/km, met af en toe gas op de lolly....
M3 is een meer puur auto, minder log dan S of X, wegligging is echt super, alsof je op rails rijd
 
Bij mij is de bestelovereenkomst weg enkel nog aanbetalingsfactuur , geen eindfactuur en geen VIN , zal wel normaal zijn zeker :)

Dit heb ik dus ook, en de bestelovereenkomst was niet op mijn bedrijf gezet maar alleen op mijn naam. Dus ik kan nog geen MIA aanvraag indienen. Aanbetalingsfactuur is wel op mijn bedrijfsnaam. Wacht al 2 weken op aanpassing en mail van Tesla met gecorrigeerde overeenkomt :(
 
Ik snap wel waarom die leveringen zo lang duren. Die aflevermedewerkers worden de hele dag door platgebeld. En moeten kiezen: 4 telefoontjes, waardoor ze dan op zoek moeten naar allerlei verklaringen voor dingen die niet te verklaren zijn of in diezelfde tijd of 1 aflevering doen....... Als niemand meer belt, gaat het misschien wel sneller .....:D:D:D
 
Dit heb ik dus ook, en de bestelovereenkomst was niet op mijn bedrijf gezet maar alleen op mijn naam. Dus ik kan nog geen MIA aanvraag indienen. Aanbetalingsfactuur is wel op mijn bedrijfsnaam. Wacht al 2 weken op aanpassing en mail van Tesla met gecorrigeerde overeenkomt :(

Om de aanvraag te doen hoef je geen documenten in te zenden hoor. Dus gewoon aanvragen met je eerste bestelovereenkomst. Hopelijk was dat in 2018 dan profiteer je nog van meer aftrek.
 
Ik snap wel waarom die leveringen zo lang duren. Die aflevermedewerkers worden de hele dag door platgebeld. En moeten kiezen: 4 telefoontjes, waardoor ze dan op zoek moeten naar allerlei verklaringen voor dingen die niet te verklaren zijn of in diezelfde tijd of 1 aflevering doen....... Als niemand meer belt, gaat het misschien wel sneller .....:D:D:D

Ja dat denk ik ook. Al dat gebel heeft mum komma nul zin. Men heeft toch geen antwoorden en het verbrand waardevolle CPU cyclus bij tesla minions. Laat ze hun werk en chaos doen en uw tesla koninkrijk kome. Amen.
 
Wat is autobeam? (ik denk dat het niet betekent dat je, aangekomen op de plek van bestemming, automatisch naar je kantoor wordt gebeamd (wel fijn bij regen))

Zeer triest. Ik denk dat er geen enkele nieuwe Tesla rijder een probleem zou gehad hebben indien de bestaande rijders en early birds voorrang zouden gekregen hebben.
Daar maken ze bij Tesla toch een grote fout..
Ik heb Tesla daar gisteren ook op gewezen. Gaat een probleem worden om na dit debacle nog reserveringen Model Y vanuit Europa te krijgen om van de Semi maar niet te spreken. Da's serieus een cashflow-probleem.