Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Besteldatum bij leaseplan was 15 Jan dit jaar. Leaseplan geeft aan de order op 29 Jan bij tesla te hebben geplaatst.

Vanmiddag gebeld maar geen duidelijkheid over op welke boot de auto staat. Besteld in december bij leaseplan en is doorgevoerd op 28 januari..

Bij navraag kreeg ik te horen dat bij geen enkele leaseplan order duidelijkheid is over welke boot, vin etc. Volgens mij zeggen ze maar wat (pappen en nathouden) want als ze al geen VIN kunnen geven tot een week voor levering lijkt het mij sterk dat ze wel al kunnen vertellen wat er over vier boten aankomt.
 
Vanmiddag gebeld maar geen duidelijkheid over op welke boot de auto staat. Besteld in december bij leaseplan en is doorgevoerd op 28 januari..

Bij navraag kreeg ik te horen dat bij geen enkele leaseplan order duidelijkheid is over welke boot, vin etc. Volgens mij zeggen ze maar wat (pappen en nathouden) want als ze al geen VIN kunnen geven tot een week voor levering lijkt het mij sterk dat ze wel al kunnen vertellen wat er over vier boten aankomt.
Ik blijf toch graag even op mijn roze wolk :p
 
  • Like
Reactions: Disneyland
LR AWD met 19” beginner geleverd te worden. 2 opleggers op Antwerpse ring.
 

Attachments

  • upload_2019-2-19_18-14-29.jpeg
    upload_2019-2-19_18-14-29.jpeg
    397.3 KB · Views: 69
  • Informative
Reactions: 1MP3R4T0R
Winterbanden (lees sneeuwbanden) zijn over het algemeen beter in de sneeuw. Maar allseason zijn tegenwoordig beter bij nat en droog wegdek. De tijd staat niet stil.
Ik ga voor de veiligheid van t laatste. Dat komt het vaakste voor.
Is misschien wel terecht, maar ik rij eerst de meegeleverde set zomerbanden op. Wat betekent dat ik er zo lang ook een set winterbanden naast moet hebben. Meestal doe ik even lang met zomer- als winterbanden. Ondanks dat ik de laatste maar 3 a 4 maanden er op heb liggen. Maar winterbanden met zachter rubber slijten sneller en doe je eerder weg.
Ben benieuwd hoeveel km ik ga halen...
 
+5 jaar eigenaar, reeds 2 tesla's gekocht, vroegste reservatie, onmiddelijk bestellen van zodra het mogelijk was, dochter bij tesla gewerkt, schoonzoon bij tesla aan de slag, garage verbouwen naar tesla store, carport bouwen, oprit omdopen naar tesla boulevard, nummerplaat met "elon musk" aanvragen, 23 auto's verkocht,..... het brengt allemaal niet echt veel op:confused:
We weten inmiddels dat dit er inderdaad allemaal niets toe doet.
We weten ook dat om wat voor reden ook de 19" later op boten gezet zijn.
Wat Tesla betreft bouwen ze zoveel mogelijk auto's die ze op boten zetten, dan verdelen en daarna zo snel mogelijk leveren aan klanten.
En bij het achtereenvolgende transport van fabriek -> transporter -> pier 80 -> boot -> ICO opslag -> ICO laden -> transporter -> SeC wil de volgorde nog wel eens wat door elkaar gehusseld worden.
Maar in welke volgorde maakt ook Tesla niet uit. Die willen leveren. Dus hebben mensen pech en geluk.
Dit was in de VS niet anders, ook daar heel wat geklaag.
Tesla is een vernieuwend bedrijf, wat daardoor dingen op een andere manier kan doen. En dus niet zo geordend is.
Enige wat je kunt doen is dat te accepteren.

NB Ik heb ook geaccepteerd dat ik geen luchtvering krijg (omdat daar geen zicht op is en ik mijn geduld verloor) en niet weet of er ooit een trekhaak onder kan. Het zij zo. Misschien krijg ik daar spijt van. Jammer dan.
Heb ik daarom geluk dat ik volgende week kan rijden? Ach nee, dat is gewoon toeval.
 
Vandaag contact gehad met Lease company, is agent van leaseplan. Wist mij te vertellen dat Leaseplan bezig met de zaken richting Tesla te proberen te stroomlijnen. In het verleden hebben ze voor de X en de S seperate contracten en leveringsafspraken opgesteld. Dat willen ze voor de 3 niet opnieuw en daarna straks weer voor de Y. Daarom nu 1 afspraak voor alle modellen. Is mij bevestigd dat hij eind febr begin maart wordt geleverd.