Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
  • Like
Reactions: Stolding
Zojuist Frank van Tesla helpdesk gesproken. Maar die van ons is nog steeds zoek. 9-12 besteld en nog niks. Kansloos dit. Ik hoop dat het wachten gauw over is (hoewel de voorpret altijd het leukst is...maar na bijna 3 jaar ben ik er wel klaar mee)
 
  • Like
Reactions: Jooop
Zojuist Frank van Tesla helpdesk gesproken. Maar die van ons is nog steeds zoek. 9-12 besteld en nog niks. Kansloos dit. Ik hoop dat het wachten gauw over is (hoewel de voorpret altijd het leukst is...maar na bijna 3 jaar ben ik er wel klaar mee)
Hier nog zo zo'n geval. 11-12 besteld, 6-2 gebeld om te komen halen en nu is hij zoek... ik snap er helemaal niks meer van o_O
 
Hi allemaal,

Even voorstellen: Jorrit, 42 jaar, woonachtig in Oostvoorne. Ik ben ook in afwachting van een Model 3 welke ik door mijn werkgever ter beschikking krijg. 1-04-2016 gereserveerd, 06-12-2018 besteld LR/zwart/19". Het wordt de 4e Tesla. Maar ook over deze auto is nog niks bekend. Niet op welke boot hij staat, of wanneer hij komt. Wachten duurt lang...

Koop auto trouwens. Ik heb de sheet net ingevuld.
 
  • Like
Reactions: Jaimevisser
Achteraf (...) had ik of beter de performance, of gewoon 18" wielen kunnen kiezen zo te zien aan de leveringen.
Maarja, nu maar afwachten op mijn rood/19/Non-P. Denk zoals anderen al eerder hebben gezegd: ze weten het hier zelf niet...
Wat van de boot komt wordt gekoppeld, maar lang niet alles is voor NL. Als je pech hebt, schiet je overal tussendoor, en mag je weer een volgende levering afwachten. Vraag me af of dat bellen zoveel zin heeft, hoop iig niet dat ze dan de bovenste van de stapel pakken om toe te wijzen...

Als ze nu boot 8 of 10 zeggen tegen mensen lijkt me dat eerder een "under promise, over deliver" tactiek: je gaat nu een maand of twee wachten, wordt positief verrast als ze eerder bellen, en als half april tegen eind april wordt, tja, dan maakt die ene week ook niet meer uit.

vraag me af wanneer de koppeling aan VIN gebeurt? want sommigen hebben een VIN en krijgen te horen dat hun auto op boot x zit en sommigen hebben nog geen VIN maar wel al een medewerker die zegt dat hij in Zeebrugge staat.
Heb zelf nog eens contact opgenomen, maar nog geen VIN en kunnen daarom niet zeggen "in welke auto mijn boot zit". ik denk dat ze daar aan de telefoon bij tesla ook wat moe beginnen worden...
 
vraag me af wanneer de koppeling aan VIN gebeurt? want sommigen hebben een VIN en krijgen te horen dat hun auto op boot x zit en sommigen hebben nog geen VIN maar wel al een medewerker die zegt dat hij in Zeebrugge staat.
Heb zelf nog eens contact opgenomen, maar nog geen VIN en kunnen daarom niet zeggen "in welke auto mijn boot zit". ik denk dat ze daar aan de telefoon bij tesla ook wat moe beginnen worden...
Je bedoelt in welke boot je auto zit ;)
Ik heb een Vin, maar ze weten niet waar de auto is. Wel kan ik het volgende week ophalen
 
  • Funny
  • Like
Reactions: Rohodo and Michel3
8B46A2D5-7DD8-4A2C-8746-3EA8BF7CAC45.jpeg
46220262-9FF8-4149-BD7C-B57AA94C7EA3.jpeg
D644BC99-D3F3-495A-8056-896B3FE8850E.jpeg
Ahhhh....autowasstraat, ruitenwissers uit zetten.....ahhhh je moet het weten, in je cards op de ruitenwisser blijven drukken, gaat hij uit...in gebruiksaanwijzing niet duidelijk beschreven, hilarisch,H2O leiden stopte de autoband, omdat mijn ruitenwissers bleven gaan....ICE niet blij, maar na 5 minuten proberen en rood aangelopen van schaamte, gelukt, dus bij deze hoop ik dat het jullie bespaard blijft....