Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ben op zoek naar die NL handleiding :)
Edith zegt gevonne.

Ik heb optie 5 niet.

Screenshot 2019-02-24 at 23.57.28.png
 
Last edited:
Kon niet vinden of deze vraag al was gesteld:

Ik heb ondertussen de auto sinds donderdag en reeds 2x langs de supercharger. Bij het laden viel het me op dat ik kraak geluiden hoor vanuit de bodem. Bij het googelen kwam ik op menig discussies; het verhaal gaat rond dat vaak voorkomt, vrijwel altijd bij het superchargen. Heeft iets te maken met de batterijen die uitzetten bij de plotselinge energie toevoer. Iemand bekend met dit verhaal?
 
Kon niet vinden of deze vraag al was gesteld:

Ik heb ondertussen de auto sinds donderdag en reeds 2x langs de supercharger. Bij het laden viel het me op dat ik kraak geluiden hoor vanuit de bodem. Bij het googelen kwam ik op menig discussies; het verhaal gaat rond dat vaak voorkomt, vrijwel altijd bij het superchargen. Heeft iets te maken met de batterijen die uitzetten bij de plotselinge energie toevoer. Iemand bekend met dit verhaal?

Ik had bij de Model S ook kraakgeluiden eventjes na het inpluggen , ook bij thuisladen. Dat bleken uiteindelijk de sleuven voorop de auto links en rechtsonder te zijn die open en/of dicht gaan om lucht aan te kunnen zuigen.
 
  • Like
Reactions: S-19910
heeft iemand met een Model S of X, en een model 3, de keyfob van de S/X al kunnen koppelen aan de 3 ?

Er is op dit moment niemand die dit werkend heeft. Ik ben bang dat dit niet kan, sowieso niet met oudere Model S en X. De oudere S en X keyfobs gebruiken geen bluetooth, de Model 3 keyfob wel. Er zijn nieuwe, veiligere, model S en X keyfobs die wel bluetooth gebruiken, maar de vraag is of deze wel met de 3 werken. Ik denk van niet, het hele systeem is anders en de 3 heeft ook geen passive entry met de fob (je moet altijd drukken op de fob om binnen te komen).
 
  • Informative
Reactions: S-19910
Kon niet vinden of deze vraag al was gesteld:

Ik heb ondertussen de auto sinds donderdag en reeds 2x langs de supercharger. Bij het laden viel het me op dat ik kraak geluiden hoor vanuit de bodem. Bij het googelen kwam ik op menig discussies; het verhaal gaat rond dat vaak voorkomt, vrijwel altijd bij het superchargen. Heeft iets te maken met de batterijen die uitzetten bij de plotselinge energie toevoer. Iemand bekend met dit verhaal?
Ik hoor het ook met superchargen, vooral als het koud is. Ik ga er van uit dat het expansie is.
 
  • Like
Reactions: Tombaaaa
Kon niet vinden of deze vraag al was gesteld:

Ik heb ondertussen de auto sinds donderdag en reeds 2x langs de supercharger. Bij het laden viel het me op dat ik kraak geluiden hoor vanuit de bodem. Bij het googelen kwam ik op menig discussies; het verhaal gaat rond dat vaak voorkomt, vrijwel altijd bij het superchargen. Heeft iets te maken met de batterijen die uitzetten bij de plotselinge energie toevoer. Iemand bekend met dit verhaal?

Zou het niets te maken hebben met de 300 laspunten die men sedert vorige zomer "overbodig" vond?
Of de isolatie die ze niet meer monteren tussen batterij en bodemplaat (sedert 05/2018) - omdat de robots de productie niet konden volgen?
 
Ik heb de edit geschiedenis van de sheet weer een kwartier moeten terugdraaien omdat iemand de kolom met besteldata gesorteerd had waardoor deze datums dus losgekoppeld werden van de rijen waar ze bij horen. Als je data wil sorteren, maak even een kopie van de sheet om mee te rommelen!
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Jopie
Ik heb de edit geschiedenis van de sheet weer een kwartier moeten terugdraaien omdat iemand de kolom met besteldata gesorteerd had waardoor deze datums dus losgekoppeld warden van de rijen waar ze bij horen. Als je data wil sorteren, maak even een kopie van de sheet om mee te rommelen!

Thanks! Dat verklaart waarom mijn besteldatum niet klopte en waarom alles op besteldatum gesorteerd was. Misschien de sheet helemaal locken en een apart edit sheet ernaast?
 
  • Like
Reactions: Jopie
Ik heb de edit geschiedenis van de sheet weer een kwartier moeten terugdraaien omdat iemand de kolom met besteldata gesorteerd had waardoor deze datums dus losgekoppeld warden van de rijen waar ze bij horen. Als je data wil sorteren, maak even een kopie van de sheet om mee te rommelen!

helaas hét probleem waarom google sheets in fora niet echt handig zijn.

maar chapeau dat je volhoudt!