Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
wagen net aangekomen in service center en telefoontje gekregen om hem morgen op te halen

Afhalen ingepland voor 26/2 13u !!

1062 dagen na reservatie

My model 3.JPG
 
Last edited:
Kon niet vinden of deze vraag al was gesteld:

Ik heb ondertussen de auto sinds donderdag en reeds 2x langs de supercharger. Bij het laden viel het me op dat ik kraak geluiden hoor vanuit de bodem. Bij het googelen kwam ik op menig discussies; het verhaal gaat rond dat vaak voorkomt, vrijwel altijd bij het superchargen. Heeft iets te maken met de batterijen die uitzetten bij de plotselinge energie toevoer. Iemand bekend met dit verhaal?

Ik hoorde dat vanochtend ook bij het superchargen, lijkt me idd het uitzetten van b.v. de bodemplaat agv warmte. Was wel wat heftiger dan kraken..
 
@ kria: wanneer heb jij de factuur ontvangen? Werd deze vermeld op je account of werd je tf of per sms gevraagd om te betalen? Ik zou vrijdag 01 maart moeten afhalen, maar nog steeds geen factuur in zicht !

11/2 eindfactuur ontvangen met VIN (na bellen met Tesla)
eindfactuur is zichtbaar in account
geen mail of SMS
eerste SMS was 22/2 met voorlopige levering op 28/2
 
  • Like
Reactions: ssdshirt
Vanmorgen SMS dat de auto er bijna is. Verwachte levering tussen 5 Maart en 15 Maart en er stond zelfs 2019 bij ;-)
En dat binnenkort de faktuur zou komen en dat ik die zo snel mogelijk moet betalen om de levering niet op te houden...

Leuk om te zien dat ze jou zo’n SMS sturen. Met name het gedeelte waar ze vragen om een snelle betaling zodat de levering niet wordt opgehouden. Mijn levering is vrijdag gecancelled omdat de factuur nog niet opgemaakt is. Auto staat al bijna een week in Tilburg. Hoe bedoelen ze levering ophouden
 
Leuk om te zien dat ze jou zo’n SMS sturen. Met name het gedeelte waar ze vragen om een snelle betaling zodat de levering niet wordt opgehouden. Mijn levering is vrijdag gecancelled omdat de factuur nog niet opgemaakt is. Auto staat al bijna een week in Tilburg. Hoe bedoelen ze levering ophouden

Dat was ook precies mijn gedachte. Wij moeten snel zijn want anders loopt het mis... Maar aan de andere kant...
 
Nadat de afgelopen zaterdag afspraak was fout gelopen. Kon ik hem vandaag ophalen! Heerlijk 5 km met mijn nonP gereden, wat een apparaat!
Daarna ging waarschuwingen aan regeneration breaking failure, automatic breaking failure en nog 1 die ik vergeten ben. Ook bij rechtuit rijden stond het stuur iets scheef. Auto gestopt service nummer gebeld. Samen met service auto gereset. Niet geholpen. Terug naar Tilburg service center gereden. Zij hadden ook dit nog niet gezien en gaan morgen de auto helemaal uitlezen. En nu met Leen Tesla thuis. Heeft iemand ervaring met de regeneration breaking failure en automatic breaking failure foutmeldingen?
 
  • Informative
Reactions: Michel3
Vanochtend weer eens gebeld, geen informatie beschikbaar. Na wat navragen zou de auto op boot 7 staan, maar dit is slechts een indicatie, gezien er geen VIN is. Levering zou daarmee 2e helft / eind maart zijn. Ook blijkt nu opeens dat de referral niet goed gekoppeld is, daar moet Tesla dus heel snel werk van maken. Reservering is dus niets waard geweest, en blijkbaar is m'n bestelling pas veel later dan 4 januari in behandeling genomen. Het nadeel van leasen blijkbaar.
 
  • Informative
Reactions: Thermometer
Vanochtend weer eens gebeld, geen informatie beschikbaar. Na wat navragen zou de auto op boot 7 staan, maar dit is slechts een indicatie, gezien er geen VIN is. Levering zou daarmee 2e helft / eind maart zijn. Ook blijkt nu opeens dat de referral niet goed gekoppeld is, daar moet Tesla dus heel snel werk van maken. Reservering is dus niets waard geweest, en blijkbaar is m'n bestelling pas veel later dan 4 januari in behandeling genomen. Het nadeel van leasen blijkbaar.
Ook hier hoor...privé + reservering = nog niks. Vandaag ook weer gebeld, ze vinden het allemaal raar. Zeggen iets meer invloed te kunnen uitoefenen in de toewijzing dan voorheen. Hopelijk maken ze dat laatste waar deze week.