Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Dat soort reacties krijg ik nou ook altijd als ik nieuwe weekaanbiedingen heb in mijn webshops. "Ik heb net vier dagen geleden product X besteld en nu is het 5 euro goedkoper. Waarom heeft u dat niet gemeld? Ik verzoek u het verschil terug te storten op mijn rekening." Altijd ondankbaar, nooit blij met wat ze hebben.

Het doet me verlangen naar mijn vroegpensioen.

Je hebt gelijk, maar er is wel verschil of het artikel/auto afgeleverd is.
Is deze nog niet afgeleverd is, dient de leverancier wel de prijs te verlagen naar de prijs die geld op het moment van aflevering.
Anders kun je beter zeggen, ik bestel af en bestel opnieuw.
 
Dat soort reacties krijg ik nou ook altijd als ik nieuwe weekaanbiedingen heb in mijn webshops. "Ik heb net vier dagen geleden product X besteld en nu is het 5 euro goedkoper. Waarom heeft u dat niet gemeld? Ik verzoek u het verschil terug te storten op mijn rekening." Altijd ondankbaar, nooit blij met wat ze hebben.

Het doet me verlangen naar mijn vroegpensioen.

Ja inderdaad.

Ik ben nog steeds erg blij met mijn auto's en zou zeker niet willen dat ik niet besteld had.
Ik hoop dat Tesla mijn "teveel betaalde" muntjes goed investeert ;)
 
  • Like
Reactions: Right_Said_Fred
Er zit een vrij groot verschil tussen producten van een tientje of die van 70k met verschillen van duizenden euro’s. Zeker ook als de auto net officieel uit is en nog geen maand later de prijzen compleet anders zijn.

Klopt, dat tientje kan soms meer pijn doen bij iemand die het niet breed heeft dan drieduizend euro bij iemand die een auto van 60.000 euro kan betalen. :rolleyes:
 
Klopt, dat tientje kan soms meer pijn doen bij iemand die het niet breed heeft dan drieduizend euro bij iemand die een auto van 60.000 euro kan betalen. :rolleyes:

Ik denk niet dat ik ooit iets bij jou zou kopen als je er zo in staat :)

De “schade” valt overigens mee als ik de auto configureer want je hebt zowel AP als FSD nodig als je FSD aan vinkt. Dan komt de prijs weer aardig richting het eerder betaalde bedrag.
 
Gave updates!

Morgen mijn levering staan.
Ik ga er vanuit dat ze die 3k gaan terugstorten. Anders wordt het annuleren en opnieuw bestellen.

Kan me ook voorstellen dat ze 'gratis' de update van Autopilot erbij gaan aanbieden. Dan bespaar je daarop 200 euro en dat is voor hun slechts een software update. Wel nadelig voor de bijtelling (over 5 jaar kost het je zo'n 1.900 euro extra netto bijtelling), maar goed, van dat bedrag ging ik al uit.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Michel3