Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Vandaag de ramen laten tinten door Glascoating Someren. Dik tevreden :)

IMG_20190311_160405.jpg
IMG_20190311_160641.jpg
 
  • Like
Reactions: Johan4444
Afgelopen donderdag de Model 3 opgehaald bij de wrapper (Alex Boom in Aalsmeer, aanrader). Superblij met het resultaat! We vonden de auto in het zwart al erg mooi en twijfelden na levering zelfs even of we de wrap wel wilden, maar gelukkig hebben we het laten doen :)

De wrap is Satin Perfect Blue met een volledige dechrome (en aanbrengen van logo in hoogglas zwart).

IMG_1533.jpeg IMG_1536.jpeg IMG_1537.jpeg IMG_1531.jpeg
 
Afgelopen donderdag de Model 3 opgehaald bij de wrapper (Alex Boom in Aalsmeer, aanrader). Superblij met het resultaat! We vonden de auto in het zwart al erg mooi en twijfelden na levering zelfs even of we de wrap wel wilden, maar gelukkig hebben we het laten doen :)

De wrap is Satin Perfect Blue met een volledige dechrome (en aanbrengen van logo in hoogglas zwart).

View attachment 385219 View attachment 385220 View attachment 385224 View attachment 385229
prijs voor beide behandelingen als ik het vragen mag? Antwoord mag ook in pm.
 
Vandaag gebeld (voor een andere reden) en gehoord dat de uitrol van de 'gratis' autopilot gestart is maar dat die ook afhankelijk is van de internet verbinding van de auto. Als je een goede verbinding hebt krijg je het eerder.

Wel mooi dat ze zulke dingen met volle zelfvertrouwen kunnen zeggen.
 
Ik gok ook op China, we willen denk ik niet weten hoeveel aandelen ze reeds al hebben in Tesla....
Zo was ik ook verbaasd in Air France/KLM, 10% China heeft......
Tesla netwerk is onbetaalbaar, voor ons als consument.

BTW, Mijn ene M3 staat ook al een week aan de kant ;-(. De dorpels moesten opnieuw gespoten worden, stuur recht zetten, had een speling in mijn stuurhuis gevoeld.... Blijkt nu dat ze het halve stuurhuis moeten vervangen, en de eerste keer voor de technische mannen, dus opleiding gevalletje in dit geval. zowaar was het onderdeel in Tilburg, dus morgen een volledig op en top sturende M3 terug, hoop ik, fingers crossed.

Die speling in het stuurhuis, kan je daar iets meer over vertellen? Ik heb namelijk al een paar keer ook iets dergelijks gevoeld maar dat was wel op een moment dat ik het stuur belastte bij in of uitstappen, dacht toen dat ik er wellicht iets te hard aan hing, maar nu ik jou post lees...
 
Vandaag gebeld (voor een andere reden) en gehoord dat de uitrol van de 'gratis' autopilot gestart is maar dat die ook afhankelijk is van de internet verbinding van de auto. Als je een goede verbinding hebt krijg je het eerder.

Wel mooi dat ze zulke dingen met volle zelfvertrouwen kunnen zeggen.

Scheisse, zit ik natuurlijk nét in het Schwarzwald met enkel een minimale satellietverbinding in the middle of nowhere :p

Trouwens geweldige traction control in de (sporadische) sneeuw hier, zelfs met zomerbanden (i know, i know, niks zeggen)
 
Last edited:
  • Funny
Reactions: MartinD