Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Zijn er al mensen die iets hebben gehoord over een levering? Ik heb wel dat sms je ontvangen dat de auto tussen 16 en 30 maart geleverd zal worden. Maar daarna niks meer gehoord. Ook geen eindfactuur etc.

Heb ook de sms ontvangen , Zoals vele .
Al een dikke week een vin en factuur .
Morgen zouden ze bij tesla de betaling moeten zien , ben benieuwt wanneer ik een leverdatum krijg .
 
Heb ook de sms ontvangen , Zoals vele .
Al een dikke week een vin en factuur .
Morgen zouden ze bij tesla de betaling moeten zien , ben benieuwt wanneer ik een leverdatum krijg .
idem, sinds vorige week maandag een vin, factuur en sms. dinsdag betaald. maar sindsdien niets meer gehoord. het is natuurlijk nog geen 16/3, maar ik denk ook dat het voor de week erna zal zijn. 16/3 zou natuurlijk wel superleuk zijn
 
  • Like
Reactions: Philippe 3pd+
Niet volgens de belastingdienst.

De catalogusprijs is de officiële nieuwprijs van de (bestel)auto die geldt op de datum dat het kenteken deel 1 is afgegeven. Deze prijs is inclusief:

  • btw
  • bpm
  • accessoires die door of namens de fabrikant of importeur zijn aangebracht voordat deel 1 van het kenteken is afgegeven

Catalogusprijs
Ja dit las ik dus ook, dus wil daar nog wel een robbertje over vechten als t moet
 
Levering vandaag gebeurd, eerste EV rijervaring ... onder de indruk , rijdt echt zeer lekker.
Remt ook heel veel als je het gaspedaal loslaat maar de remmen zelf (als je dan toch zelf moet remmen) vind ik wel niet heel reactief. (moet hard duwen) geen idee of dit normaal is.
Alle laadkabels waren aanwezig : tesla, mennekes, camping.

Direct thuis eens aan de TWC gehangen ... werkt ook perfect.
Morgen eerste verplaatsing naar de zee en terug (200K) ben benieuwd.
 

Attachments

  • 20190313_152433.jpg
    20190313_152433.jpg
    563.8 KB · Views: 60
  • 20190313_142100_LI.jpg
    20190313_142100_LI.jpg
    391.7 KB · Views: 38
  • 20190313_142025_LI.jpg
    20190313_142025_LI.jpg
    435.5 KB · Views: 43
Levering vandaag gebeurd, eerste EV rijervaring ... onder de indruk , rijdt echt zeer lekker.
Remt ook heel veel als je het gaspedaal loslaat maar de remmen zelf (als je dan toch zelf moet remmen) vind ik wel niet heel reactief. (moet hard duwen) geen idee of dit normaal is.
Alle laadkabels waren aanwezig : tesla, mennekes, camping.

Direct thuis eens aan de TWC gehangen ... werkt ook perfect.
Morgen eerste verplaatsing naar de zee en terug (200K) ben benieuwd.
Mooie configuratie deze.
Zou graag nog wat foto's in daglicht zien:)
 
Levering vandaag gebeurd, eerste EV rijervaring ... onder de indruk , rijdt echt zeer lekker.
Remt ook heel veel als je het gaspedaal loslaat maar de remmen zelf (als je dan toch zelf moet remmen) vind ik wel niet heel reactief. (moet hard duwen) geen idee of dit normaal is.
Alle laadkabels waren aanwezig : tesla, mennekes, camping.

Direct thuis eens aan de TWC gehangen ... werkt ook perfect.
Morgen eerste verplaatsing naar de zee en terug (200K) ben benieuwd.

Grappig om te zien dat ze overal kennelijk andere kentekenplaathouders erop zetten.
Bij mij staat er ALLWHEELDRIVE op en bij jou TESLA.COM
 
  • Funny
Reactions: GLangelet
Tesla increases Model 3 range through software update

Ik zit al op 2019.5.25 maar zie nog niets.
Of zou dit echt alleen voor de RWD gelden?

CEO Elon Musk said at the time:

“There’s also some things we’ve been able to do for existing customers that are pretty cool. Tesla is as much a software company as a hardware company and we’ve been able to via firmware improve the range of the long-range rear wheel drive car from 310 miles to 325 miles. This will affect all customers including those that were all long range cars shipped to date and new cars. So both existing and new customers will get a 15 mile range increase from 310 to 325.”
 
CEO Elon Musk said at the time:

“There’s also some things we’ve been able to do for existing customers that are pretty cool. Tesla is as much a software company as a hardware company and we’ve been able to via firmware improve the range of the long-range rear wheel drive car from 310 miles to 325 miles. This will affect all customers including those that were all long range cars shipped to date and new cars. So both existing and new customers will get a 15 mile range increase from 310 to 325.”

Ja daarom vraag ik mij ook af hoe dat precies zit. De accu is het zelfde en de motor achterin volgens sommige ook. Je zou dan toch verwachten dat de AWD daar ook iets van meepikt op zijn minst.
Hij zegt later in zijn quote ook:

“There’s also some things we’ve been able to do for existing customers that are pretty cool. Tesla is as much a software company as a hardware company and we’ve been able to via firmware improve the range of the long-range rear wheel drive car from 310 miles to 325 miles. This will affect all customers including those that were all long range cars shipped to date and new cars. So both existing and new customers will get a 15 mile range increase from 310 to 325.”
 
Ja daarom vraag ik mij ook af hoe dat precies zit. De accu is het zelfde en de motor achterin volgens sommige ook. Je zou dan toch verwachten dat de AWD daar ook iets van meepikt op zijn minst.
Hij zegt later in zijn quote ook:

“There’s also some things we’ve been able to do for existing customers that are pretty cool. Tesla is as much a software company as a hardware company and we’ve been able to via firmware improve the range of the long-range rear wheel drive car from 310 miles to 325 miles. This will affect all customers including those that were all long range cars shipped to date and new cars. So both existing and new customers will get a 15 mile range increase from 310 to 325.”

Dit had volgens mij te maken met het initieel downgraden van de RWD auto's om de AWD sales the pushen. Nu RWD weer beschikbaar is gekomen tegen een lagere prijs gaat de range weer terug naar "nomraal".
 
Ik had ze net nog even gebeld in verband met een niet-gelinkte referal code. Qua leverdatum gaven ze "eind maart" aan.

Wat ik niet begrijp is dat iedereen weet dat ze niet vanaf 16 maart kunnen leveren. Waarom sturen ze dan een sms met levering vanaf 16 maart. Ze kunnen beter zeggen levering eind maart. En mocht het dan zo zijn de je een paar dagen eerder de auto geleverd krijgt dan ben je nog blij ook.
 
Wat ik niet begrijp is dat iedereen weet dat ze niet vanaf 16 maart kunnen leveren. Waarom sturen ze dan een sms met levering vanaf 16 maart. Ze kunnen beter zeggen levering eind maart. En mocht het dan zo zijn de je een paar dagen eerder de auto geleverd krijgt dan ben je nog blij ook.

Wat ik niet begrijp is dat ze leverdatums of schattingen afgeven als ze er duidelijk totaal geen grip op hebben. Zeg dan gewoon eerlijk dat je geen flauw idee hebt en dat ze een afspraak gaan maken als de auto in het delivery centre staat.