You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Levering vandaag gebeurd, eerste EV rijervaring ... onder de indruk , rijdt echt zeer lekker.
Remt ook heel veel als je het gaspedaal loslaat maar de remmen zelf (als je dan toch zelf moet remmen) vind ik wel niet heel reactief. (moet hard duwen) geen idee of dit normaal is.
Alle laadkabels waren aanwezig : tesla, mennekes, camping.
Direct thuis eens aan de TWC gehangen ... werkt ook perfect.
Morgen eerste verplaatsing naar de zee en terug (200K) ben benieuwd.
ik heb net nog even naar SEC Tilburg gebeld of ik eindelijk mijn Mennekes kabel op kon halen voor mijn Model 3. Ze ging even rondbellen voor me of er ergens nog 1 lag. Ik had nog een oude type 2 kabel van mijn Golf GTE geprobeerd aan een laadpunt, maar daar laadt hij maar met 1 fase 217 volt / 20 Ampere = 4,3 kwh heel raar. Misschien ligt dat daaraan dat de GTE maar op 1 fase kon laden? Type 2 kabel is ook heel erg dun. Aangezien de kabel maar 16a kan officieel durf ik daar niet mee te gaan laden.
Ik ga morgen naar Frankrijk en wil gewoon graag de goede mee kabel hebben.
klopt dat denk ik ook, maar niet wijs om die met 20a op die ene fase te belasten dan? op de stekkers staat 16a...Zal een 1 fase kabel ipv een 3 fase kabel zijn.
Dit had volgens mij te maken met het initieel downgraden van de RWD auto's om de AWD sales the pushen. Nu RWD weer beschikbaar is gekomen tegen een lagere prijs gaat de range weer terug naar "nomraal".
ik heb net nog even naar SEC Tilburg gebeld of ik eindelijk mijn Mennekes kabel op kon halen voor mijn Model 3. Ze ging even rondbellen voor me of er ergens nog 1 lag. Ik had nog een oude type 2 kabel van mijn Golf GTE geprobeerd aan een laadpunt, maar daar laadt hij maar met 1 fase 217 volt / 20 Ampere = 4,3 kwh heel raar. Misschien ligt dat daaraan dat de GTE maar op 1 fase kon laden? Type 2 kabel is ook heel erg dun. Aangezien de kabel maar 16a kan officieel durf ik daar niet mee te gaan laden.
Ik ga morgen naar Frankrijk en wil gewoon graag de goede mee kabel hebben.
Ik had nog een oude type 2 kabel van mijn Golf GTE geprobeerd aan een laadpunt, maar daar laadt hij maar met 1 fase 217 volt / 20 Ampere = 4,3 kwh heel raar. Misschien ligt dat daaraan dat de GTE maar op 1 fase kon laden? Type 2 kabel is ook heel erg dun. Aangezien de kabel maar 16a kan officieel durf ik daar niet mee te gaan laden.
Nee, want het gaat ook op voor AWD
De GTE (ik heb hem ook) doet inderdaad maar 1 fase, de kabel die je erbij krijgt is ook maar 1 fase bekabeld (staat er bij mij ook op) en is dus veel dunner. Werkt wel, maar slechts 3.6kW (op 16A).
Je kan hem gebruiken, maar dan zou ik je M3 effe instellen dat ie niet meer dan 16A trekt, volgens mij kan dat toch? (ik wacht nog op de M3).
Weet niet, kijk nooit achter me. Maar goed zichtbaar zijn lijkt me een prioAls de verlichting van mijn Model 3 op Auto staat, zijn de achterlichten standaard uit.
Bij de S en X is het dan zo dat als de ruitenwisser aan gaat de achterverlichting ook aan gaat.
Bij mijn Model 3 gebeurt dat helaas niet.
Iemand bij wie dit wel gebeurt? Echt niet veilig zo in de regen.
Idd veel waar voor die 2k.Partial Premium, veel waar voor je geld.
ik had toen ik mijn m3 kreeg ook even de schuko(UMC?) van de GTE geprobeerd maar die pakte de M3 helemaal niet. ik had toen mijn TWC nog niet en die lag in de voortuin voor het grijpen.
Succes met wachten op je m3, is een verademing na de GTE
Ik hoef alleen de BT in te schakelen (staat niet altijd aan) maar als die aanstaat en ik de deur open doe werkt het 9 van de 10 keer goed. Soms duurt het 5 sec voordat de auto de telefoon herkent.Heb mn model 3 inmiddels opgehaald. Wel de nodige issues met krassen etc maar dat wordt ongetwijfeld opgelost. Wat ik maar niet fatsoenlijk werkend krijg is mn Android telefoon als sleutel gebruiken. Las al hier en daar dat je op Android de batterijbesparing voor de Tesla app moet uitschakelen, dus dat heb ik ook gedaan. Ik moet alleen nu iedere keer nog altijd handmatig mn telefoon te voorschijn halen, bluetooth uit- en weer inschakelen en dan is de telefoonsleutel pas weer verbonden en werkt het zoals het zou moeten. Iemand vergelijkbare issues en/of nog iets wat ik als mogelijke oplossing kan proberen?
Ik heb met een iPhone wel dat als ik die in de achterzak heb, het niet goed werkt. Moet in de voorzak zitten, maar ik moet dat nog een beetje verder uittesten.Heb mn model 3 inmiddels opgehaald. Wel de nodige issues met krassen etc maar dat wordt ongetwijfeld opgelost. Wat ik maar niet fatsoenlijk werkend krijg is mn Android telefoon als sleutel gebruiken. Las al hier en daar dat je op Android de batterijbesparing voor de Tesla app moet uitschakelen, dus dat heb ik ook gedaan. Ik moet alleen nu iedere keer nog altijd handmatig mn telefoon te voorschijn halen, bluetooth uit- en weer inschakelen en dan is de telefoonsleutel pas weer verbonden en werkt het zoals het zou moeten. Iemand vergelijkbare issues en/of nog iets wat ik als mogelijke oplossing kan proberen?
Dat is hoe ze het bij de Miui noemen, waarschijnlijk maak je gebruik van IOS of Android.@1MP3R4T0R wat bedoel je met op 'slot'? Apps draaien bij mij vaak op de achtergrond als ik ze niet afsluit, op slot zetten heb ik nog nooit van gehoord.