You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Het probleem is juist dat het raam in de uiterste stand niet hoog genoeg komt.Volgens mij is er een truc om de ramen opnieuw te calibreren als ze niet goed sluiten. Probeer anders de methode in dit filmpje eens:
Zie ook Storingen - Problemen Model 3
Hmm, maar was het niet ook zo dat je met een soortgelijke truc kon maken dat het raam en verder open kon en verder dicht? Ik heb eens zoiets gezien van een wrapper die dat deed om het raam verder naar beneden te laten zakken zodat hij een chrome delete makkelijker kan uitvoeren. Vervolgens gaat het raam ook verder omhoog om opnieuw alle standen te bepalen. Misschien dat i1 Tesla er een filmpje over had, ik weet het niet meer. Maar het kan ook zo maar een defect zijn bij Tesla he . Niet geschoten is altijd mis.Het probleem is juist dat het raam in de uiterste stand niet hoog genoeg komt.
Calibrate helpt hier dus niet
Dat is het trucje met een ijsstokje om een open deur te laten denken dat tie dicht zit en dus het laatste stukje om hoog te laten gaan.Hmm, maar was het niet ook zo dat je met een soortgelijke truc kon maken dat het raam en verder open kon en verder dicht? Ik heb eens zoiets gezien van een wrapper die dat deed om het raam verder naar beneden te laten zakken zodat hij een chrome delete makkelijker kan uitvoeren. Vervolgens gaat het raam ook verder omhoog om opnieuw alle standen te bepalen. Misschien dat i1 Tesla er een filmpje over had, ik weet het niet meer. Maar het kan ook zo maar een defect zijn bij Tesla he . Niet geschoten is altijd mis.
als het vandaag was, dan was ik het nietIk heb Xfrank gespot View attachment 394883
Is het voor de accu nog beter om de accu op max 70% of 60% te zetten ipv 90% als je de kilometers niet nodig hebt?
Of zit dat in de marge?
Ik denk dat je gewoon harder moet doorduwen dan bij andere auto's, maar dat hij dan wel even goed remt. Er waren in het begin wel problemen met een inconcistente remweg, maar die zijn opgelost met een software-update. (Blijft toch wonderlijk, die updates...)Dat idee heb ik ook. Ook aangeven bij service Center maar die zeggen dat ik moest
Wennen aan regeneratief remmen. Heb gezegd dat ik dat onzin vind. Kwam er niet verder mee. Hij remt wel maar daar is ook alles mee gezegd
Voor de S en X is daar in elk geval een technische reden voor.Over het regeneratief remmen: dat mag van mij nog wel wat krachtiger. Het lukt nu best om anticiperend bij een stoplicht vrijwel stil te staan, maar dan geeft de dynamo het op en rol je het laatste stukje vrij door en moet je toch nog de rem gebruiken om echt stil te staan. Nee, crawling/kruipen staat uit en de accu is genoeg opgewarmd en niet propvol. Bij bv een BMW i3, kun je met het stroompedaal helemaal tot stilstand komen (en gaat automatisch de achteruitrijblokkade aan). Zo'n soort one-pedal-driving zou ik een mooie toevoeging vinden. Of doet hij dat bij jullie wel?
Die 90% is slechts een benadering; het echte 100% bereik meten doe door achtereenvolgens twee keer helemaal vol te laden. De cellen zijn dan gebalanceerd en het algoritme gekalibreerd.Just for the record: M'n M3P laadt bij charge limit van 90% op tot 449 km. Bij 100% zou dit 449/0,9=499 zijn. Over jaartje weer eens checken.
Die 90% is slechts een benadering; het echte 100% bereik meten doe door achtereenvolgens twee keer helemaal vol te laden. De cellen zijn dan gebalanceerd en het algoritme gekalibreerd.
Is de Navigate on Autopilot nu eigenlijk al beschikbaar in Europa?