You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Een stuk minder snel? Nog steeds eerst weg aan de lichten hoor!Maar stuk minder snel en geen 4wd... dus niet aantrekkelijk... voor mij.
De stoffen bekleding is weg. Alle SR zijn nu software limited SR+, dus hebben ook de semi-premium uitrusting.Hebben nu alle mogelijke alle configuraties (SR, SR+, LR RWD) hetzelfde materiaal stoelbekleding als in de AWD M3? Of zitten er ook met stoffen bekleding tussen?
Een stuk minder snel? Nog steeds eerst weg aan de lichten hoor!
Ja. Wen er maar aan. Duurt altijd enige tijd.Kan je ergens zelf kiezen welk netwerk de tesla gebruikt. Ik ben vandaag voor de eerste keer van België Nederland binnen gereden en ik had of niets ontvangst of 2 streepjes E, die dan weer snel wegviel (regio Zeeland/Terneuzen/Cadzand)
Heeft het te maken met de switch van Belgisch naar Nederlands netwerk? Ik kan me moeilijk inbeelden dat de ontvangst daar zo slecht is (op mijn iPhone heb ik wel ontvangst)
Metallic silver? Ben benieuwd naar de levertijd!Net in Amsterdam geweest. Zelfde antwoord gekregen!
Daarnaast ook gehoord dat zilver als kleur ook nog te bestellen is als off menu. Ik ga maandag gebeld worden en ben benieuwd of ze iets kunnen zeggen over die kleur mbt levertijd.
Metallic silver? Ben benieuwd naar de levertijd!
In SeC Den Haag geweest.
De LR-RDW is inderdaad off menu te bestellen, en gaat als volgt:
Je bestelt online een LR-AWD in de configuratie die je wilt. Na bevestiging stuur je een mail naar je Sales Advisor, dat je LR-RDW wilt. Hij/zij maakt dan een case aan waarmee je bestelling wordt omgezet.
Als je de auto koopt rechtstreeks gaat dit wel werken maar hoe als je deze least via je werkgever? Ben benieuwd wat daar het proces gaat worden.
Als je de auto koopt rechtstreeks gaat dit wel werken maar hoe als je deze least via je werkgever? Ben benieuwd wat daar het proces gaat worden.
Ik vermoed dat de grote leasejongens niet aan off-menu opties doen. One way to find out: je sales contact van je lease bellen.
tweet Elon:
Model 3 drive unit & body is designed like a commercial truck for a million mile life. Current battery modules should last 300k to 500k miles (1500 cycles). Replacing modules (not pack) will only cost $5k to $7k.
https://electrek.co/2019/04/13/tesla-model-3-longevity-claims-elon-musk/#more-89619
DIT is het nieuws van de dag van gisteren. Deze ga ik screenshotten. Dit is namelijk de CEO van het bedrijf die een "technische levensduur" indicatie afgeeft waar je je als klant op mag baseren qua verwachtingen bij de koop van de auto. Wanneer de auto hier niet aan voldoet (onder bepaalde voorwaarden), dan is Tesla verplicht de auto kosteloos te repareren/in de te verwachte staat te brengen. Het beroemde "non-conformiteit" principe.
Of wel. Deze tweet is onderdeel van je koopovereenkomst!! Erg belangrijk wanneer er kosten ontstaan door drivetrain, carrosserie en accupack issues buiten de fabrieksgarantie. Belangrijke voorwaarden....je moet als klant kunnen aantonen dat de eventuele defecten niet zijn ontstaan door verkeerd gebruik, achterstallig onderhoud of overmatige slijtage.
Een commerciële vrachtwagen wordt (opgezocht) ongeveer na 7-10 jaar vervangen. Dus dit verhaal is vooral belangrijk voor de periode tussen de 4 jaar (einde garantie) en de 10 jaar. Met normaal gebruik en juist onderhoud, mag je verwachten dat de auto geen problemen krijgt met de drivetrain, accupack en carrosserie (body) tot een leeftijd van 10 jaar!
Denk dan aan:
- vervangen motor door defect voor 1.6 miljoen km
- te hoge batterij degradatie (vermoedelijk onder de 60 a 70% voor de 480.000km)
- corrosie van de carrosserie
DIT is het nieuws van de dag van gisteren. Deze ga ik screenshotten. Dit is namelijk de CEO van het bedrijf die een "technische levensduur" indicatie afgeeft waar je je als klant op mag baseren qua verwachtingen bij de koop van de auto. Wanneer de auto hier niet aan voldoet (onder bepaalde voorwaarden), dan is Tesla verplicht de auto kosteloos te repareren/in de te verwachte staat te brengen. Het beroemde "non-conformiteit" principe.
Of wel. Deze tweet is onderdeel van je koopovereenkomst!! Erg belangrijk wanneer er kosten ontstaan door drivetrain, carrosserie en accupack issues buiten de fabrieksgarantie. Belangrijke voorwaarden....je moet als klant kunnen aantonen dat de eventuele defecten niet zijn ontstaan door verkeerd gebruik, achterstallig onderhoud of overmatige slijtage.
Een commerciële vrachtwagen wordt (opgezocht) ongeveer na 7-10 jaar vervangen. Dus dit verhaal is vooral belangrijk voor de periode tussen de 4 jaar (einde garantie) en de 10 jaar. Met normaal gebruik en juist onderhoud, mag je verwachten dat de auto geen problemen krijgt met de drivetrain, accupack en carrosserie (body) tot een leeftijd van 10 jaar!
Denk dan aan:
- vervangen motor door defect voor 1.6 miljoen km
- te hoge batterij degradatie (vermoedelijk onder de 60 a 70% voor de 480.000km)
- corrosie van de carrosserie