Nou het stopt hier voor mij, ondanks eerdere toezeggingen van Leaseplan en Tesla (staat vast ergens in gespreksopnames bij Tesla) dat ze de gratis AP upgrade gingen regelen is het statement nu "Nee, doen we niet. Uw auto is voor de lagere prijs geleverd en dus heeft u geen recht op de compensatie". Tesla schijnt daadwerkelijk 58.800 in rekening te hebben gebracht aan Leaseplan maar Leaseplan factureert mij op maandbasis (staat in de orderbevestiging) voor een auto van 62.000 euro. De prijsverlaging is dus wel aan Leaseplan doorberekend, maar Leaseplan weigert dat aan mij door te berekenen "want ik heb de order gehandhaafd". Dat Tesla geen gratis AP wil installeren bij mij is blijkbaar hun probleem niet. En zo word ik keihard genaaid door zowel Tesla en Leaseplan en is mijn enige optie nu om los AP te bestellen en te betalen tegen het dure tarief achteraf. En daarmee is mij de prijsverlaging en de keus tot annuleren door mijn neus geboord.
Dank je wel Tesla, dank je wel Leaseplan. Voor beiden: NOOIT meer Tesla en NOOIT meer Leaseplan. Zelden zoveel klantonvriendelijke tegenstrijdigheden bij elkaar gezien waarin ze de klant zo hard laten barsten.