Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Misschien een enorm kinderachtige/onverantwoorde vraag maar;

Ik rij momenteel rond met een leen model S (RWD P) en daar zou ik mij, uiteraard in theorie, fantastisch mee kunnen vermaken aangezien traction control uit kan. Zit er op de M3 AWD (non-p) iets soortgelijks waarbij;

A; De voorste motor uitgeschakeld kan worden

En/of

B; traction control uit kan

Mijn dank grenst aan waanzinnigheid
 
Misschien een enorm kinderachtige/onverantwoorde vraag maar;

Ik rij momenteel rond met een leen model S (RWD P) en daar zou ik mij, uiteraard in theorie, fantastisch mee kunnen vermaken aangezien traction control uit kan. Zit er op de M3 AWD (non-p) iets soortgelijks waarbij;

A; De voorste motor uitgeschakeld kan worden

En/of

B; traction control uit kan

Mijn dank grenst aan waanzinnigheid

Jep, zie track mode: zie Tesla voegt speciale Track Mode toe aan Model 3 Performance - e-Drivers.com | Hét platform voor e-Mobility

edit: ah ik zie dat je geen performance hebt :s
 
Misschien een enorm kinderachtige/onverantwoorde vraag maar;

Ik rij momenteel rond met een leen model S (RWD P) en daar zou ik mij, uiteraard in theorie, fantastisch mee kunnen vermaken aangezien traction control uit kan. Zit er op de M3 AWD (non-p) iets soortgelijks waarbij;

A; De voorste motor uitgeschakeld kan worden

En/of

B; traction control uit kan

Mijn dank grenst aan waanzinnigheid

Alleen de P heeft circuit mode.

Een non-p kun je ook wel laten uitbreken achter, maar als je ook gewoon je lol kan halen uit technisch goed rijden, dan heb je meer lol met een 3 AWD dan een classic 85P.
 
IK heb hem zover ik weet besteld. In Rotterdam is allereerst een AWD besteld. D.m.v. een mail heb ik vervolgens om aanpassing naar een RWD moeten verzoeken. Dit was de procedure. Zodra de RWD in het bestelsysteem beschikbaar is, wordt de order geplaatst. Afwachten dus...

De AWD is gewoon bevestigd d.m.v. een factuur. De RWD factuur heb ik dus nog niet.
 
Nee helaas. Geheel verdwenen...
Ok dat kan ik dan uit mijn hoofd zetten.
Dinsdag ga ik mijn SR+ gaan bestellen maar het enige dat me nog deed twijfelen was dat de prijs van een MR misschien niet veel hoger zou liggen en ik dan het premium interieur zou hebben.
Het enige die ik mis in het partial premium interieur is de subwoofer. Nu heb HarmanKardon in onze BMW en B&O in de Audi die vervangen wordt door de M3.
Het verschil zal immens zijn vrees ik.
Ik bestel trouwens niet online omdat ik mijn auto wil overlaten, geen zin om nog naar de autokeuring te gaan en alle praatjes over ‘wat is je beste prijs’
 
Hoe kan ik het beste inhalen met de TACC actief?

Vrijwel iedere keer als ik de lijn overga remt de auto even vrij stevig af en gaat dan weer verder. Ik heb de afstand op 1 staan en ga expres al op tijd naar links.
Door zelf even gas bij te geven voor en tijdens het inhalen.

Vorige week een roadtrip Denemarken gemaakt. Leuke ervaring! Alleen hier deed de autopilot zo nu en dan ook gek bij afslagen. Keihard op de rem. Voor wie nieuwsgierig is naar mijn ervaringen. Hier een kleine blog post :)
 
  • Helpful
  • Like
Reactions: pimn and MartinD
Hier dezelfde situatie, na een telefoontje met Tesla heb ik de 1000,- euro van de reservering retour ontvangen op m'n creditcard maar de 2000,- euro aanbetaling laat al meer dan 5 weken op zich wachten helaas.
Ik ook, maar ik heb het gewoon even bij Tesla gevraagd en het zou in de batch van vandaag aan mij worden overgemaakt. Dus wacht ik even af.