Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Dat is het labeltje wat aan de zogenaamde 'First Responders'-kring (kabel) vast zit. De brandweer kan deze kabel doorknippen zodat het hoogspanningscircuit, de SRS-componenten en de airbagcomponenten uitgeschakeld worden. Het label heeft er als het goed is altijd al gezeten.

Voor degene die meer willen weten (pagina 12/13/14):

https://www.tesla.com/sites/default/files/downloads/Model_3_Emergency_Response_Guide_nl.pdf
Bedankt voor de info!

Ik heb nog een foto waar ik hem niet zie zitten. Dan denk ik dat hij achter de beplating zat en Tesla hem nu naar voren heeft gehaald zodat de hulpdiensten hem kunnen zien.
 
Iedere keer bindingen verwijderen lijkt mij anders niet simpel. En tenzij je competitie ski's hebt volgens mij ook niet zo goed voor de ski om deze steeds te (de-)monteren. Aangezien deze als ik mij niet vergis rechtstreeks in de ski worden geschroefd (ik heb zelf alleen aan mijn bindingen van de wedstrijdski's gewerkt, dus ik kan mij vergissen).

Ik heb geen verstand van ski's dus dat zou ik absoluut niet weten. Misschien kan je ze er bij ski's trouwens wel op laten zitten.
Bij een snowboard is het iig heel simpel eraf en erop te doen en dit hoeft alleen maar aan het begin en het einde van de vakantie.
 
Ik heb geen verstand van ski's dus dat zou ik absoluut niet weten. Misschien kan je ze er bij ski's trouwens wel op laten zitten.
Bij een snowboard is het iig heel simpel eraf en erop te doen en dit hoeft alleen maar aan het begin en het einde van de vakantie.

Klopt, bij snowboards is het anders. Daar is demonteren meer standaard.

Ben wel benieuwd naar wat je aan het bekokstoven bent. ;)
 
Ik meen ook een keer gelezen te hebben dat de laadklep sneuvelde in de wasstraat omdat deze opende voordat de borstel er langs ging.
Komt dit vaker voor of een incident?
Zou de M3 als ik die straks heb graag met de hand willen wassen, maar vrees dat het door tijdgebrek toch weer vaak de wasstraat gaat worden...
 
Ik meen ook een keer gelezen te hebben dat de laadklep sneuvelde in de wasstraat omdat deze opende voordat de borstel er langs ging.
Komt dit vaker voor of een incident?
Zou de M3 als ik die straks heb graag met de hand willen wassen, maar vrees dat het door tijdgebrek toch weer vaak de wasstraat gaat worden...

Ja. dat was mijn M3.
Die stond niet op slot want mijn dochter zat er nog in.. Denk dat op slot zetten ook helpt, maar weet t niet zeker.
Als de laadpoort maar op slot zit, anders gaat het gegarandeerd mis.
 
Vorige week was er dus iemand in mijn geparkeerde auto geknald.. Moest hem net wegbrengen naar het schadebedrijf en kreeg een Alfa Romeo Stelvio als vervangende auto..

Man man man wat veel knoppen... Ik had gewoon 10 minuten nodig om te snappen hoe ik de navigatie moest gebruiken en hoe de ruitenwissers aangingen. En ff vol gas bij het stoplicht is veel geluid, weinig acceleratie. Hopelijk snel weer mijn lieve schatje terug o_O
 
Tesla referral boost. Ipv van 1500 km gratis krijg je nu 7500 km gratis voor een beperkte tijd. Dit is zo Tesla:)
Jaja, 7.500 km in een Tesla Model 3 is ongeveer 1.250 kWh, oftewel € 250,00 bij een prijs van € 0,20 per kWh. We zitten echt op het niveau van gratis kokosmatten en een sneeuwkrabbertje met logo.