Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Als we hier de WheelCapKit bedoelen, dus niet de Model 3 18" Putdeksels / Covers klopt dat denk ik helemaal zie deze post van mij
Op die toch vrij neutrale prijsinfo heb ik nb. ook een disagree gekregen, wellicht dat ze ergens anders met een nog veel groter verschil weggaan... :oops:

Misschien dat de verkoper die met zijn prijs boven de listprijs van Tesla zit onze info gewoon niet zo welkom achtte. Dat kan.

Is ook zuur als je een set uit de VS over hebt laten komen voor meer geld (ik ook, twee dagen later kon je ineens de set ook in Nederland bestellen), maar goed, afschrijven en niet meer over nadenken lijkt mij dan beter. :)
 
Dan heb je het over de putdeksels neem ik aan?

Anders ga ik vermoeden dat we te maken hebben met dagprijzen en dat is zelfs bij Tesla niet gebruikelijk.

Uiteraard niet de putdeksels, die haalt nagenoeg niemand. Die heeft iedereen al en als je die niet bij je auto kreeg heb je er achteraf niets aan want dan heb je 19 of 20 inch.
Tenzij je ze kapot gereden hebt ofzo....
 
Dan heb je het over de putdeksels neem ik aan?

Anders ga ik vermoeden dat we te maken hebben met dagprijzen en dat is zelfs bij Tesla niet gebruikelijk.

FYI: de Model 3 Putdeksels / Covers kosten bij Sec R'dam € 26,- /st ex Btw. Ze staan ook bekend onder de naam 'losse wieldop'. Heb er eentje in bestelling staan, want één kwijtgeraakt ( tijdens het rijden dus... was wrsch. verbogen geraakt bij het afhalen ).
 
De LR AWD is 58.300 incl. Autopilot, de huidige LR RWD is 53.000 excl. Autopilot en 56.200 incl. Autopilot behalve voor degenen die het voor 29-04 hebben besteld; zij krijgen als het goed is voor 53.000 een LR RWD met Autopilot.
Dus beiden versies incl. Autopilot schelen nu dus 2.100.
Dat lagere bedrag wat ik noemde zal wel excl btw zijn geweest;) Maar ik heb geen bedrijf:p
 
hebben jullie ook dat wanner je nu inlogt er bij het superchargen staat "op basis van betalen per gebruik". tot voor kort stond hier dat er momenteel gratis superchargen is (normaal 9 maanden als je geen testrit maakte en besteld had voor 1 februari)
Schermafbeelding 2019-05-12 om 22.42.39.png
 
  • Helpful
Reactions: Jobbeke
hebben jullie ook dat wanner je nu inlogt er bij het superchargen staat "op basis van betalen per gebruik". tot voor kort stond hier dat er momenteel gratis superchargen is (normaal 9 maanden als je geen testrit maakte en besteld had voor 1 februari)
View attachment 407018

Nee bij mij staat er nog steeds tot aug 2019. Wat overigens niet klopt en nov 2019 moet zijn maar daar moet ik nog voor bellen tegen die tijd.
 
hebben jullie ook dat wanner je nu inlogt er bij het superchargen staat "op basis van betalen per gebruik". tot voor kort stond hier dat er momenteel gratis superchargen is (normaal 9 maanden als je geen testrit maakte en besteld had voor 1 februari)
View attachment 407018
Waar zie jij dat staan in je Tesla Account? Ik kan dat uberhaubt nergens vinden? Of komt dat pas nadat je auto is geleverd?
 
  • Like
Reactions: FreddieV
hebben jullie ook dat wanner je nu inlogt er bij het superchargen staat "op basis van betalen per gebruik". tot voor kort stond hier dat er momenteel gratis superchargen is (normaal 9 maanden als je geen testrit maakte en besteld had voor 1 februari)

Hier idem sinds een ruime week. Wel geldt dat in die periode ook mijn eerste referrals zijn uitgeleverd, vooralsnog ga ik er maar van uit dat die combinatie dat veroorzaakt, gratis 6 maanden (eigenlijk 9) superchargen door zelf verzilverde referral icm gratis X keer 7500km superchargen door uitgeleverde referrals.

Toevallig ook het geval bij jou?
 
If only.... je kunt traction control niet uitschakelen zonder zekeringen te gaan trekken waardoor je ook ABS verliest.
Je kan wel Slip Start activeren, gewoon op de touch screen. Dan kan je de wielen laten doorspinnen en bv. donuts maken.

Kijk maar naar het filmpje op de officiële Tesla twitter-account, "isn't it cute when they see snow for the first time?"

Tesla on Twitter
 
Maar de Nederlandse website vermeldt de Keyfob helemaal niet en op de Amerkiaanse website is het al geruime tijd uitverkocht.
Heeft iemand hier een keyfob voor de Model 3 gekocht en zo ja waar?
Ik heb dezelfde vraag. Ik vind het helemaal niet erg om op een knopje te drukken dat in je broekzak zit. En ik heb liever niet dat eender wie mijn auto kan open doen omdat ik er toevallig naast sta. Bovendien zijn er de relay attacks: je auto staat buiten, een snoodaard vangt het signaal van je auto op, versterkt het zodat je telefoon binnen het opvangt en antwoordt, vervolgens versterken ze dat antwoord weer en hup, je auto is open. Dank zij de pin-code kunnen ze wel nog niet wegrijden, maar ze halen wel al je spullen uit de koffer. Of hebben ze intussen al iets gevonden tegen dat probleem?

Er is natuurlijk het sleutelkaartje, maar dat vind ik dan weer onhandiger werken. Enkel op die ene plaats bij de deurstijl, niet aan de andere kant of bij de koffer, niet van op afstand als je komt aanwandelen,... Dat is het ook niet echt.

Je kan de telefoon natuurlijk ook enkel via de app gebruiken zonder hem als sleutel in het systeem in te geven, maar dan moet je dus altijd je telefoon meenemen en het is ook onhandiger dan snel even op het sleutelknopje in je zak drukken. Mijn sleutelbos heb ik altijd bij.