Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model 3 draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Weet niet of deze al gepost was, maar zie dat er nu een M3 P met 18inch op voorraad is bij tesla.

Zou die een AWD zijn met software unlock?

View attachment 437272
Lijkt me eerder een typefout. Ik heb nog nooit van een Performance versie met 18" gehoord. Een deel van de P is dat er een 1 inch verlaging is toegepast (vanwege al die snelheid boven wat een LR kan natuurlijk … :rolleyes:) dat staat waarschijnlijk vreemd bij 18".
En om nu een P uit te rusten met aero deksels omdat je zo graag besparend wilt rijden ...
 
Lijkt me eerder een typefout. Ik heb nog nooit van een Performance versie met 18" gehoord. Een deel van de P is dat er een 1 inch verlaging is toegepast (vanwege al die snelheid boven wat een LR kan natuurlijk … :rolleyes:) dat staat waarschijnlijk vreemd bij 18".
En om nu een P uit te rusten met aero deksels omdat je zo graag besparend wilt rijden ...

Nee hoor past en rijdt goed... google maar op bjorn nyland (video's) die heeft ze onder zijn P zitten.
 
Contact gehad met Tesla

Bij plaatsen trekhaak door externe partij vervalt helaas alle garantie van Tesla.

Heb daarom gevraagd of dit ook geldt bij glascoating, bescherming folie middenconsole en nieuwe deur/dakrubbers. Zou wel heel zuur zijn. Wordt vervolgd.
 
Last edited:
Contact gehad met Tesla

Bij plaatsen trekhaak door externe partij vervalt helaas alle garantie van Tesla.

Heb daarom gevraagd of dit ook geldt bij glascoating, bescherming folie middenconsole en nieuwe deur/dakrubbers. Zou wel heel zuur zijn. Wordt vervolgd.
Dat kunnen ze volgens mij niet doen. Als je een issue hebt dat duidelijk geen relatie met de trekhaak heeft, heeft die trekhaak echt geen invloed op de garantie.
 
  • Like
Reactions: NielsT and Adm
Als je voor een paar duizend Euri een nieuwe motor o.i.d. dergelijks nodig hebt, ga je die discussie vanzelf krijgen en wil je best naar een advocaat/rechter om even te laten uitleggen dat non-OEM accessoires de garantie niet doen vervallen tenzij Tesla kan aantonen dat het 1 met het ander samenhangt. Bij brokken met je achterbumper of bedrading waardoor de verlichting niet goed meer werkt, zijn hun kansen aanzienlijk beter dan de jouwe.
 
Ik denk dat je mijn vraag verkeerd gelezen hebt.
Ik vraag specifiek of je de 3rd party snelladers in de navigatie van de model 3 kunt zien en of de navigatie van de model 3 deze meeneemt in de route planning.
Kom dit niet tegen in de thread waar jij naar verwijst.
 
Ik denk dat je mijn vraag verkeerd gelezen hebt.
Ik vraag specifiek of je de 3rd party snelladers in de navigatie van de model 3 kunt zien en of de navigatie van de model 3 deze meeneemt in de route planning.
Kom dit niet tegen in de thread waar jij naar verwijst.
Apart, ik anders wel ....

Ik zal je helpen :
- Je gaat naar het onderwerp waar ik naar verwijs
- Je klikt rechtsboven op het vergroot glas, hiermee open je een zoek scherm
- Je klikt op "Search this thread only"
- Je typt "navigatie"
- Je klikt op de knop "Search"

Het resultaat :
2019-08-07_1118.png
 
dit is dus geen antwoord op mijn vraag, je laat 2 posts zien van 7 maanden geleden waar staat dat het TOEN niet kon en specifiek voor fastned en IONITY.

Ik vraag of het NU kan.

PS, Je hebt een vervelende manier van reageren, met verkeerde been uit bed gestapt?