joesgarage
Member
Ik heb vandaag
Irritant dat die afhankelijkheid tussen FSD AP dan weer bij jou werd ingebouwd. Het is een van de vele manieren waarmee ondanks de talloze toezeggingen het in de praktijk onmogelijk was om de software daadwerkelijk geleverd te krijgen of zelfs maar te bestellen. Ik heb er zelf vele uren ingestoken en met talloze medewerkers gesproken en gemaild en bijna evenveel verschillende verhalen/antwoorden/excuses te horen gekregen.
Ik heb een paar dagen geleden een service-medewerker gesproken en de situatie nogmaals uitgelegd en erbij vermeld dat ik weet dat het voor meer mensen speelt. Zij zei dat ze daarvan op de hoogte was en dat ze naar aanleiding hiervan deze gevallen zou gaan bundelen en intern escaleren en onder de aandacht brengen. Over een paar dagen zou ik meer te horen krijgen.
Graag gedaan. Als je de derde link aanklinkt, dan zie je in de URL dat het gaat om de Nederlandse versie van de website. Dezelfde statement stond ook op de Italiaanse en Oostenrijkse etc. versies. Het is was dus niet alleen voor de US-markt. De prijzen in de Nederlandse systemen kwamen dan ook netjes overeen met de EUR-prijzenvariant van deze dollar-prijzen resp. €2100 en €3200 = samen €5300. Voor die prijs heb ik destijds dan ook van Tesla een offerte gehad en die heb ik toen vervolgens besteld, maar dus nog steeds niet geleverd gekregen.Dank!
Ik heb een klacht ingediend. Maar ben bang dat ik bot ga vangen. Irritante is dat dit engelstalige syatements zijn voor de us markt. De 18 mrt deadline is ook vernachelt door Tesla. Die zeiden mij: aanschaf van FSD kan zodra je AP hebt, niet eerder. Tja.... die update kwam ruim na 18 mrt
Irritant dat die afhankelijkheid tussen FSD AP dan weer bij jou werd ingebouwd. Het is een van de vele manieren waarmee ondanks de talloze toezeggingen het in de praktijk onmogelijk was om de software daadwerkelijk geleverd te krijgen of zelfs maar te bestellen. Ik heb er zelf vele uren ingestoken en met talloze medewerkers gesproken en gemaild en bijna evenveel verschillende verhalen/antwoorden/excuses te horen gekregen.
Ik heb een paar dagen geleden een service-medewerker gesproken en de situatie nogmaals uitgelegd en erbij vermeld dat ik weet dat het voor meer mensen speelt. Zij zei dat ze daarvan op de hoogte was en dat ze naar aanleiding hiervan deze gevallen zou gaan bundelen en intern escaleren en onder de aandacht brengen. Over een paar dagen zou ik meer te horen krijgen.
Last edited: