Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model S/X refresh

This site may earn commission on affiliate links.
Vandaag nog eens proberen inparkeren... De vorige model S met AP1 van 2016 kom overal een plekje vinden en schoof er in één vlotte beweging in.
De huidige MS kan geen enkel plekje vinden. Echter vandaag toch wel. Het parkeren gestart. duurde heel lang voordat hij begon en na een kleine beweging stopte hij weer, en moest ik het zelf doen. Nog een lange weg te gaan om het niveau van AP1 te halen imo.

Op MS Plaid: Parkeersensoren via vision werken nog steeds niet en de bumperlip vooraan is lang.... moet je dus maar gissen en de schade nadien vaststellen.
AP is lang niet zo goed als AP1, dus autopark en summon zullen nog wel even op zich laten wachen. De huidige MS en MX lopen echt ver achter op de concurrentie (toch in de EU)... is een beetje een rip-off op dit moment en timing voor software update is er ook al niet.

Dan nog niet gesproken over de brom/trillingen tijdens de eerste 2km na stilstand... "hoort erbij meneer" was het antwoord.

Gevolg, ik doe nog 80% van de commutes met de oude 85D, behalve range en SUC op elk vlak beter voor een drukke rit op de snelweg.
 
Dank! Ja begrijp van de prijsdalingen.

Waar kan je aan zien of een tesla HW 4.0 heeft?

En er is nieuwe features of hardware als je een nieuwe besteld?
Even inlezen wellicht.. op dit moment zijn er geen nieuwe features bekend behalve dat er een radar in de Tesla zou zitten.

Aan deze rode gloed kun je het zien:

hw-4-cameras-2.jpg


model-y-hw4-2.jpg
 
  • Like
Reactions: Dikkie Dik
Woehoe! Volgende week mag ik de MXP ophalen in Tilburg.
Ging redelijk soepel, maar vergeleken met 5 jaar geleden is het moeilijker om direct contact te krijgen met Tesla.
Ik heb nu dus alles rond, maar weet nog geen kenteken en meldcode. Dit om een verzekering te kunnen regelen.
Iemand een idee hoe je dit boven water kunt krijgen? Heb het Delivery team al gemaild....
 
  • Like
Reactions: PeterSZ and wooter
Woehoe! Volgende week mag ik de MXP ophalen in Tilburg.
Ging redelijk soepel, maar vergeleken met 5 jaar geleden is het moeilijker om direct contact te krijgen met Tesla.
Ik heb nu dus alles rond, maar weet nog geen kenteken en meldcode. Dit om een verzekering te kunnen regelen.
Iemand een idee hoe je dit boven water kunt krijgen? Heb het Delivery team al gemaild....
Probeer eens het nummer te bellen op je bestelovereenkomst. Dat is het support-nummer. Als je alle opties overloopt wacht je gewoon op de optie dat je iemand aan de lijn krijgt, en zeg je dat je een auto besteld hebt en of je contact kan krijgen met je sales advisor. Die zorgen er dan voor dat je sales advisor je terugbelt.
 
Woehoe! Volgende week mag ik de MXP ophalen in Tilburg.
Ging redelijk soepel, maar vergeleken met 5 jaar geleden is het moeilijker om direct contact te krijgen met Tesla.
Ik heb nu dus alles rond, maar weet nog geen kenteken en meldcode. Dit om een verzekering te kunnen regelen.
Iemand een idee hoe je dit boven water kunt krijgen? Heb het Delivery team al gemaild....
Heb je al je VIN? Meldcode is laatste 4 cijfers van je VIN
 
  • Like
Reactions: mfmvdsande
Stemt mij dan toch hoopvol dat AP dan toch ooit nog in orde komt, nu is het huilen komende van ap1. Wagen staat terug in service nu zal bij het ophalen eens vragen dat ze de stuklijst (exploded view) voor mijn vin erbij halen. Gebouwd in maart is niet noodzakelijk hetzelfde als gebouwd in mei… mijn contact werkt toch al 7 jaar bij Tesla op management niveau.