Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model S/X refresh

This site may earn commission on affiliate links.
Ik zal hier ook eens een eerste keer posten. Forumlid @wooter ken ik al van andere forums, en ook irl hebben we ons al een aantal keren ontmoet. Zelf ben ik na vele BMW's in 2018 overgeschakeld naar mijn eerste Tesla, een Model S 100D, waar ik na 110k km nog steeds zeer tevreden van ben. Aangezien mijn leasing volgend jaar in mei afloopt, heb ik begin juli al een nieuwe Model S long Range besteld, dus ook nog voor de eerste prijsstijging. Vorige week heb ik eens gebeld met Tesla Hasselt of ze al meer wisten over een mogelijke leverdatum, maar ze weten daar dus van niks... Bij de bestelling stond er nog Q1 2022, maar deze datum staat ondertussen ook al niet meer in de reservatie. Ik kan mijn huidige Model S wel overnemen van de leasing, en er nog wel wat langer mee rijden, maar met deze onzekerheid en de doemverhalen van pas een levering in 2023, denk ik er soms aan een Mercedes EQS 450+ te bestellen, want deze zijn wel leverbaar nog voor de zomer van 2022.
 
  • Like
Reactions: job-lek and wooter
Nieuwe achterlichten? Om geen CCS-adapter meer nodig te hebben? Hebben ze in Amerika dan geen CCS-laders? 🤷‍♂️

Een andere vraag. hoe kan je hier een post liken?
Een nieuwe model S met adapter. Dat zou echt belachelijk zijn. Nee in Amerika hebben ze geen CCS.

Rechts onderaan de post kan je liken. ;)
20211109_203824.jpg

Misschien kan je dit pas na 5 of 10 posts