Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model S/X refresh

This site may earn commission on affiliate links.
En geen twc ?
Toch wel. Een zwarte gesigneerde onder de carport.
Screenshot_20221201_203843_Gallery.jpg
 
In belde zonet met Tesla Brugge en ze zeggen dat het toch nog een week tot 14 dagen kan duren. Er moet nog transport voorzien worden vanuit Zeebrugge naar de respectievelijke afleverpunten. Ons geduld wordt echt wel op de proef gesteld.⛴️🚚
 
In belde zonet met Tesla Brugge en ze zeggen dat het toch nog een week tot 14 dagen kan duren. Er moet nog transport voorzien worden vanuit Zeebrugge naar de respectievelijke afleverpunten. Ons geduld wordt echt wel op de proef gesteld.⛴️🚚
Deze middag heb ik ook gebeld naar SeC Brugge.
Ik had de indruk dat het een beetje op hun zenuwen begon te werken. ;)

bediende: Van zodra de boot er aan komt...
ik: de boot is er al sinds gisteren en ligt nu aan de kade....

De vorige "Tesla boot" is net weer vertrokken uit Zeebrugge. die was daar op 1 december aangekomen.
Ik controleer nu regelmatig of ik verandering in de "draught" van het schip zie. Voorlopig blijft dit op 9.3m staan.
Bij het andere schip was dit deze morgen 8.2m
 
Last edited:
  • Funny
Reactions: wooter
In de app is de verwachte levertijd (“3 December - 17 December”) plots verdwenen. Daar staat nu niets meer.
In de account staat er nu “Verwachte levering: nog niet bekend. De levertijd is binnenkort bekend”.

Staat er bij jullie nog steeds een datum? En moet ik me nu zorgen maken of is het net goed nieuws?
 
Deze middag heb ik ook gebeld naar SeC Brugge.
Ik had de indruk dat het een beetje op hun zenuwen begon te werken. ;)

bediende: Van zodra de boot er aan komt...
ik: de boot is er al sinds gisteren en ligt nu aan de kade....

De vorige "Tesla boot" is net weer vertrokken uit Zeebrugge. die was daar op 1 december aangekomen.
Ik controleer nu regelmatig of ik verandering in de "draught" van het schip zie. Voorlopig blijft dit op 9.3m staan.
Bij het andere schip was dit deze morgen 8.2m
Bij een lengte van 199 meter en een breedte van 32 meter (Panamax!) en een prismatische coefficient van 0,9 (model blokkendoos) geeft elke meter verschil in diegang een delta in waterverplaatsing van circa 5700 M*3. Ongeveer equivalent aan 2000 Model S-en.
Dus die van jou zit er vast wel bij 😀
 
Last edited: