Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model S/X refresh

This site may earn commission on affiliate links.
Hij is vertrokken richting Zeebrugge ;)
View attachment 877062
Beste,



Er is een VIN-nummer gekoppeld aan uw bestelling, wat wil zeggen dat er een wagen voor u onderweg is.

De vermoedelijke aankomst van de wagen valt rond midden december.

Graag hadden we nu al kennis genomen of u in deze periode de wagen kan afhalen of niet?

Zo kunnen wij alle nodige maatregelen treffen om uw levering voor te bereiden en uw wagen te registreren.

In een latere periode nemen we terug contact op om een datum in te plannen.

Indien u nog niet alles omtrent betaling en verzekering van uw wagen geregeld hebt, vragen wij u om dit zo spoedig mogelijk uit te voeren en de correcte data in uw online Tesla account in te vullen.
Bij vragen, aarzel niet ons te contacteren.


Link naar uw Tesla account: https://ts.la/account





Met vriendelijke groet,

Tesla team Brugge


Ik kreeg vandaag deze mail. Het is dus inderdaad begonnen. Nog iemand deze mail gekregen?
 
Beste,



Er is een VIN-nummer gekoppeld aan uw bestelling, wat wil zeggen dat er een wagen voor u onderweg is.

De vermoedelijke aankomst van de wagen valt rond midden december.

Graag hadden we nu al kennis genomen of u in deze periode de wagen kan afhalen of niet?

Zo kunnen wij alle nodige maatregelen treffen om uw levering voor te bereiden en uw wagen te registreren.

In een latere periode nemen we terug contact op om een datum in te plannen.

Indien u nog niet alles omtrent betaling en verzekering van uw wagen geregeld hebt, vragen wij u om dit zo spoedig mogelijk uit te voeren en de correcte data in uw online Tesla account in te vullen.
Bij vragen, aarzel niet ons te contacteren.


Link naar uw Tesla account: https://ts.la/account





Met vriendelijke groet,

Tesla team Brugge


Ik kreeg vandaag deze mail. Het is dus inderdaad begonnen. Nog iemand deze mail gekregen?
Ik heb deze mail ook vandaag ontvangen.
 
Ik heb ook een mail gekregen, levering tussen 15 en 29 december. Model S LR Rood met witte zetels en FSD. Maar omwille van recente rugproblemen zou ik liever een Model X rijden. Is er iemand die zijn reservering wil ruilen. Mijn reservering is van 20/6/2021, ruil dus alleen met iemand van dezelfde periode = zelfde prijs en ook levering gepland voor einde december. Alleen Model X ruil dus, ik verkoop mijn reservering niet. Als het moet rij ik er wel een tijdje mee tot ik een X kan bestellen.
jammer, ik heb per ongeluk een blauwe MS geconfigureerd (tijdens een moment van zwakte :) ) ipv een rode en ineens was er de price jump waardoor ik nu -first world problems- met de blauwe zit :).
 
Beste,



Er is een VIN-nummer gekoppeld aan uw bestelling, wat wil zeggen dat er een wagen voor u onderweg is.

De vermoedelijke aankomst van de wagen valt rond midden december.

Graag hadden we nu al kennis genomen of u in deze periode de wagen kan afhalen of niet?

Zo kunnen wij alle nodige maatregelen treffen om uw levering voor te bereiden en uw wagen te registreren.

In een latere periode nemen we terug contact op om een datum in te plannen.

Indien u nog niet alles omtrent betaling en verzekering van uw wagen geregeld hebt, vragen wij u om dit zo spoedig mogelijk uit te voeren en de correcte data in uw online Tesla account in te vullen.
Bij vragen, aarzel niet ons te contacteren.


Link naar uw Tesla account: https://ts.la/account





Met vriendelijke groet,

Tesla team Brugge


Ik kreeg vandaag deze mail. Het is dus inderdaad begonnen. Nog iemand deze mail gekregen?
Ik ook 🥳
 
  • Like
Reactions: DVR-MYP
De Hoegh transporter zit in volle zee nu: ETA Zeebrugge nog steeds 2 december 02:00
1669186891875.png

1669186759737.png
 
Ik voel de nodige afgunst in mij opkomen, maar ik gun het jullie van harte! Heel gaaf! Doet mij weer helemaal denken aan de levering van mijn S in 2018 waarbij ik zelfs de webcam van de haven in Rotterdam in de gaten hield...

Heel veel plezier met dit leuke proces en kom hem zeker eens showen wanneer je in de buurt bent. Of inderdaad een TMC nieuwsjaarsborrel, ik bied mijn huis bij deze er voor aan. Nemen we direct een nieuwjaarsduik in de zwemvijver ;)