Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model S/X refresh

This site may earn commission on affiliate links.
Eerste uitleveringen reeds gedaan in Duitsland, waarschijnlijk aan personeel van Tesla:


 
Mijn VIN staat op de Hoegh Trove en zal dus pas op 21/12 toekomen in zeebrugge met een EDD van 29-31
Net mijn VIN daar ook op gevonden. Ben dus al twee weken de verkeerde boot aan het volgen 😏

voor de liefhebbers die ook 29/12-31/12 hebben
 
Last edited:
  • Like
Reactions: nico180
Eén van beide zal dan wel fout zijn, de boot of EDD
De Hoegh Trove zou maar aankomen in Zeebrugge op 21 december
Ik vind het toch vreemd dat ze aangeven dat de levering tussen 3 en 17 december zou zijn en dat de auto's pas 21 december zouden aankomen in Zeebrugge. Als ik vorige week naar Brugge belde waren zij daar ook overtuigd dat ze op deze boot waren. Volgens mij toch iets die niet klopt
 
Ik vind het toch vreemd dat ze aangeven dat de levering tussen 3 en 17 december zou zijn en dat de auto's pas 21 december zouden aankomen in Zeebrugge. Als ik vorige week naar Brugge belde waren zij daar ook overtuigd dat ze op deze boot waren. Volgens mij toch iets die niet klopt
Er zal iets fout gezeten hebben in de EDD. Ik heb in ieder geval mijn VIN nummer nooit gevonden op de Hoegh Transporter , nu wel op de Hoegh Trove.
Het zal hier gezellig worden op oudejaarsavond: Iedereen aan de feesttafel terwijl ik in de auto zit:D
20221207_205455.jpg
 
Last edited:
  • Funny
  • Like
Reactions: Cheetah and Hurkie