Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model S/X refresh

This site may earn commission on affiliate links.
Oh, ik zou absoluut voor de yoke kiezen. Ziet er gek uit enzo, maar zoals ik >90% autopilot gebruik, heeft dat ding gewoon meer meerwaarde. En als ik eens zelf parkeer, heb ik al een juiste stuurtechniek.

Van je kids moet je meer zorgen maken dat ze +1000pk aan hun vrienden dat laten zien, dan dat yoke stuur.
 
Oh, ik zou absoluut voor de yoke kiezen. Ziet er gek uit enzo, maar zoals ik >90% autopilot gebruik, heeft dat ding gewoon meer meerwaarde. En als ik eens zelf parkeer, heb ik al een juiste stuurtechniek.

Van je kids moet je meer zorgen maken dat ze +1000pk aan hun vrienden dat laten zien, dan dat yoke stuur.
mbt kids: heel fijn dat Tesla's te begrenzen zijn vanuit de app! Desnoods alleen de valet modus ;)
 
Ik heb uitgerekend dat mijn MS in 6 jaar 100000km SuC geladen heeft (50%) of zo’n 6000€. Je moet dus zoals ik redelijk veel rijden en SuC laden om die 2500€ er uit te halen
Belachelijk dat deze 'actie' enkel voor particulieren is. Snap dat taxi's of zo er misbruik van kunnen maken, maar pas dan een fair use policy toe.

Ik snap dat het op de grote hoop van de aanschafkosten een klein bedrag is, maar het gaat ook om het gebaar vanuit Tesla.
En zoals ik Tesla ken is er ook geen onderhandelruimte (ondanks aanschaf van ruim 140k)...
 
Ik heb uitgerekend dat mijn MS in 6 jaar 100000km SuC geladen heeft (50%) of zo’n 6000€. Je moet dus zoals ik redelijk veel rijden en SuC laden om die 2500€ er uit te halen

Voor die 2500 euro (die je als een prijsverhoging zelf hebt betaald!) krijg je maar 3 jaar free SuC-en.
Om je eigen 2500 euro terug te verdienen moet je dus meer dan 30k km per jaar rijden en dan ook nog 50% van die kms SuC laden.

Trap
er
niet
in
 
  • Like
Reactions: Phil V
Belachelijk dat deze 'actie' enkel voor particulieren is. Snap dat taxi's of zo er misbruik van kunnen maken, maar pas dan een fair use policy toe.
Commerciële toepassingen waren vroeger ook al uitgesloten van gratis SuC. In Amsterdam kregen taxi’s zelfs een eigen SuC omdat ze de andere te veel bezetten. Laden aan de SyC werdxeen tijd zelfs beperkt tot 60% omdat ze anders te lang laadden.
 
  • Informative
Reactions: BMW740iL
Ben in Brugge om de wagen op te halen, schotelen ze me dit voor…
Niemand hier wil me ook zeggen of ze dit willen maken of niet. Kan zijn dat dit binnen de specs valt of niet. Niemand wil hier een uitspraak over doen. Straks meer…
 

Attachments

  • IMG_4107.jpeg
    IMG_4107.jpeg
    602.1 KB · Views: 91
  • IMG_4106.jpeg
    IMG_4106.jpeg
    341 KB · Views: 74
  • IMG_4109.jpeg
    IMG_4109.jpeg
    615.7 KB · Views: 69
  • IMG_4110.jpeg
    IMG_4110.jpeg
    504.3 KB · Views: 67
  • IMG_4111.jpeg
    IMG_4111.jpeg
    672.9 KB · Views: 65
  • IMG_4108.jpeg
    IMG_4108.jpeg
    569.2 KB · Views: 69