10.7k kilometers hier met rond stuur (dus traditioneel), ook hier schade.
Het heeft denk ik meer te maken met de dikte van het nep-leer en/of de manier waarop ze het bevestigen waardoor deze (licht) beweegt door bubbelvorming, en hierdoor meer frictie krijgt dan een normaal stuur.
Zal zien waar ze mee komen bij SC. Tot nu toe een stuk of 8x terug geweest naar een SC door klein gedoe:
- 1x Afleverschade aan meerdere panelen door slecht spuitwerk, nodig om alles te herstellen omdat ik anders de PPF niet geïnstalleerd kreeg.
- 2x Klikkende ophanging voor, wordt gefixt door wat aan te draaien en komt na 2/3k kilometer weer terug. Krijg sterk het gevoel dat de bevestiging zelf gewoon niet bestand is tegen Plaid-krachten, waardoor speling ontstaat.
- 1x Trailer-poort geeft niet voldoende stroom om accessoires in trailer (paard) te voeden. Heeft volgens Tesla te maken met software rondom "nieuwe 12v batterij technologie, hier komt vanuit de US een update voor maar we weten niet wanneer".
- 3x panel-gerelateerd. Uitlijning van falconwings was niet goed waardoor rubbers los kwamen op het dak, rap rondom voorwielen kwam steeds iets los na hard rijden (schoot uit zijn bevestiging), en achterklep sloot niet goed.
- 1x rubbers los aan de binnenzijde van de voordeuren. Was een bekend probleem door "verkeerde lijm", maar ranger moest complete deurpaneel loshalen om het te vervangen.