Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model S/X refresh

This site may earn commission on affiliate links.
bedankt. Waar vind je die info?


Draadje VS forum:


Tesla shipping tracker:




Ik ben verder helemaal niet obsessief ofzo hoor 🤓
 
  • Informative
Reactions: cambreVer!
Draadje VS forum:


Tesla shipping tracker:




Ik ben verder helemaal niet obsessief ofzo hoor 🤓
Ben blij met de links.
Vroeger kon je de boten volgen via Franco Mossotto op Twitter. Vorig jaar heeft hij dit overgelaten aan Morton Grove, maar die doet maar zelden updates...
 
  • Like
Reactions: Dikkie Dik
Ok… dit is de reactie van Tesla na een 4e (!) poging om de problemen aan mijn falcon wing Doors te repareren:

Geachte heer Van De Sande, Wij hebben uw klacht betreft Falcon deuren gediagnosticeerd. Alle functies werken binnen verwachtingen. Wel zien wij meldingen van objecten die er op dat moment niet aanwezig zijn. Dit is een bekend Firmware bug. Wif zullen dit met toekomstige updates verbeteren. Hopend u hiermee geinformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Tesla Eindhoven

Als ik dit zo lees moeten dus alle refresh X-en dit probleem hebben. Het zit namelijk in de software…

Dus graag reacties of dit ook bij anderen zo is.
Anders ga ik toch overwegen om de ‘lemon car’ kaart te gaan spelen. Ik word nu gewoon weggestuurd met een niet goed functionerende auto.
 
Ok… dit is de reactie van Tesla na een 4e (!) poging om de problemen aan mijn falcon wing Doors te repareren:

Geachte heer Van De Sande, Wij hebben uw klacht betreft Falcon deuren gediagnosticeerd. Alle functies werken binnen verwachtingen. Wel zien wij meldingen van objecten die er op dat moment niet aanwezig zijn. Dit is een bekend Firmware bug. Wif zullen dit met toekomstige updates verbeteren. Hopend u hiermee geinformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Tesla Eindhoven

Als ik dit zo lees moeten dus alle refresh X-en dit probleem hebben. Het zit namelijk in de software…

Dus graag reacties of dit ook bij anderen zo is.
Anders ga ik toch overwegen om de ‘lemon car’ kaart te gaan spelen. Ik word nu gewoon weggestuurd met een niet goed functionerende auto.
Wat is het probleem precies met de deur?
 
Vandaag een proefrit gemaakt in de nieuwe Model X. Ik was vooral benieuwd naar het verschil in geluidskwaliteit en cabine geruis tov mijn Model X Raven 2020.

Maar heel eerlijk…. Het geluidskwaliteit qua audio-installatie vond ik lastig te beoordelen maar ik vond het cabine geruis echt geen groot verschil met mijn Model X. Ik dacht dat de nieuwe Model X een heel stuk stiller zou zijn in de cabine op de snelweg dan mijn ‘legacy’ 2020 Model X.

Ik wacht dus nog even tot er een nieuw model is dat meer verschil maakt.
 
  • Informative
Reactions: MaH