Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model X reservaties - Benelux - Bestelling/Design/Levering etc

This site may earn commission on affiliate links.
"midden zomer" volgens Tesla....


Juli zal wel niet want dan hadden ze die nog in Q2 kunnen leveren in de VS dus ik reken maar op Augustus / September...

Hele kleine kans dat ze nog proberen de eerste Sig's en FE's nog in Juni te leveren om daarmee de aandeelhouders blij te maken (kunnen melden dat er nu ook in Europa geleverd wordt...) maar hoewel ik daar wel rekening mee houd met de verkoop van de S, acht ik die kans wel heel klein....
Vrijdag waren we in Tilburg toch blij verrast te horen dat de X al vanaf juni leverbaar is :)
Benieuwd of er dan ook al productieversies meekomen...
 
Nou was dit een Amerikaanse X maar wat ik ook voor ons een GROTE verbetering zou vinden als wij de Chargeport ook handmatig zouden kunnen openen net als bij deze X door op de achterzijde van het klepje te drukken. Erg handig, hoef je niet met de keyfob of in de auto te klooien.
 
Nou was dit een Amerikaanse X maar wat ik ook voor ons een GROTE verbetering zou vinden als wij de Chargeport ook handmatig zouden kunnen openen net als bij deze X door op de achterzijde van het klepje te drukken. Erg handig, hoef je niet met de keyfob of in de auto te klooien.

Als hij automatisch dicht zou gaan indien je wegrijdt en hem bent vergeten dicht te doen zou ook erg handig zijn :cool: