Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model X reservaties - Benelux - Bestelling/Design/Levering etc

This site may earn commission on affiliate links.
Bij mijn X schoof de status ook plots naar achteren, en na een tijdje weer terug. Dus er is nog hoop!
mijn status veranderde afgelopen maandag naar "verscheept' en vandaag naar eindmontage in Tilburg.... aan dit tempo staat 'm morgen thuis... maar ja, ik denk toch dat hij eerder dan de beloofde eind april/begin mei zal opgeleverd worden. Nu begint het toch wel te spannen, ondanks dat het reeds de tweede keer is dat ik dit meemaak..
 
Jawel, het wachten wordt bijna beloond.
Onze X staat in een van de doosjes op dit schip:
IMG-20170405-WA0010.jpg
En komt dus, volgens planning, 10 april 01:00 aan in de haven van Antwerpen.
Nog heel even en .........
 
Hoe betrouwbaar zijn de statuswijzigingen ?

Vorige week gebeld door Tesla dat de wagen (X100D) in productie ging. Idd op MyTesla status 'in productie genomen'.
Vandaag 8 dagen later staat hij al ter assemblage in Nederland ?
Levering nog steeds eind mei-begin juni.

Of is dit wat Elon bedoelde met 'ramping up production'.

Hopelijk staan alle schroefjes vast ;)
 
  • Like
Reactions: CO2CLEAN
Hoe betrouwbaar zijn de statuswijzigingen ?

Vorige week gebeld door Tesla dat de wagen (X100D) in productie ging. Idd op MyTesla status 'in productie genomen'.
Vandaag 8 dagen later staat hij al ter assemblage in Nederland ?
Levering nog steeds eind mei-begin juni.

Of is dit wat Elon bedoelde met 'ramping up production'.

Hopelijk staan alle schroefjes vast ;)
Mijn vermoeden dat het niet heel betrouwbaar is... Ik werd maandag door Tesla gebeld dat de auto op de boot stond, maar volgens de website nog steeds op de trein.

Ik wacht rustig af
 
De X is aangekomen in Tilburg. Ik heb vandaag maar meteen gebeld met een DS om te zien of de auto nog voor volgend weekend kan worden afgeleverd. Dat zou mooi zijn, dan kan ik meteen een rally rijden op zaterdag.

Het zou moeten kunnen, want de ds vertelde dat de X op dit moment al in elkaar wordt gezet.
 
  • Like
Reactions: CO2CLEAN
De X is aangekomen in Tilburg. Ik heb vandaag maar meteen gebeld met een DS om te zien of de auto nog voor volgend weekend kan worden afgeleverd. Dat zou mooi zijn, dan kan ik meteen een rally rijden op zaterdag.

Het zou moeten kunnen, want de ds vertelde dat de X op dit moment al in elkaar wordt gezet.

het gaat nu snel.. de mijne wordt volgende week dinsdag opgeleverd! nog een spannend verlengd weekend uitzitten...
 
  • Like
Reactions: Xfrank
Afgelopen woensdag was het DE dag dat we onze X mochten ophalen in Tilburg.
De 2,5 week wachten na de aankoop waren de langste van m'n leven en elke dag leek wel langer te duren dan degene ervoor.
Ik weet het er hebben mensen jaren gewacht maar ik vond zelfs dit een eeuwigheid.
Stond in eerste instantie op donderdag maar gelukkig kunnen verzetten naar de woensdag zodat m'n zoontje mee kon.

S'ochtends met de trein naar Tilburg en daar opgehaald door een medewerker.
Rondje kijken bij de assemblage
IMG_7475.JPG


En daarna mocht de kleine man het doek eraf halen.
IMG_7470.JPG

Na een hoop uitleg was het moment om hem mee naar huis te nemen en het grote genieten kon beginnen.

Maar het was het wachten zeker waard.
Wat een genot om mee te rijden en wat ben je snel verpest.
Vandaag zo'n 100km op pad geweest en de autopilot kunnen proberen wat een geniale uitvinding is dat.

Gelukkig een lang paasweekeind voor de deur waar we de nodige kilometers kunnen gaan maken.
 
Afgelopen woensdag was het DE dag dat we onze X mochten ophalen in Tilburg.
De 2,5 week wachten na de aankoop waren de langste van m'n leven en elke dag leek wel langer te duren dan degene ervoor.
Ik weet het er hebben mensen jaren gewacht maar ik vond zelfs dit een eeuwigheid.
Stond in eerste instantie op donderdag maar gelukkig kunnen verzetten naar de woensdag zodat m'n zoontje mee kon.

Maar het was het wachten zeker waard.
Wat een genot om mee te rijden en wat ben je snel verpest.
Vandaag zo'n 100km op pad geweest en de autopilot kunnen proberen wat een geniale uitvinding is dat.

Gelukkig een lang paasweekeind voor de deur waar we de nodige kilometers kunnen gaan maken.
Gefeliciteerd! Geniet ervan! Alleen maar 2,5 week wachten? Toevallig vandaag telefoontje gehad dat mijn X klaar is. Nu nog een maandje wachten tot zij hier is.
 
Gefeliciteerd! Geniet ervan! Alleen maar 2,5 week wachten? Toevallig vandaag telefoontje gehad dat mijn X klaar is. Nu nog een maandje wachten tot zij hier is.

Succes met het laaatste stukje wachten.

Ik heb net voor ik m'n reservering definitief wilde maken een voorraad auto gevonden die volledig aan m'n wensen voldeed.
Daarom dus binnen 2,5 week geleverd.

Zie net dat er bij m'n post geen plaatje zonder doek staat dus hierbij thuis voor de deur.
IMG_7479.jpg