Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model X reservaties - Benelux - Bestelling/Design/Levering etc

This site may earn commission on affiliate links.
Vorige week heb ik mijn 100D (niet P) opgehaald. Moet zeggen dat de afwerking eigenlijk prima in orde is. Ook het aansluiten van de chrome deurknoppen bijvoorbeeld tussen de panelen zitten goed "op 1 lijn".
100% range van mijn 100D kwam op 461km overigens.

Juist dit verschil de een heeft elende de ander niet vaker wel dan niet helaas. Ik ken persoonlijk genoeg mensen binnen tesla en die geven mij ook gelijk in de stelling dat het niet hoort maarja lastig lastig. Ik zelf heb een S en na vele malen langs geweest te zijn bij het sec heb ik nu al bijna een jaar niks meer volgens mij. Panodak loopt wat stroef maar ach. Over service van Tesla niets dan Lof nergens zo perfect gehad. Volgend jaar wil ik voor een X gaan maar dan moeten dit soort kleine puntjes eigenlijk wel weg zijn.
 
Vorige week heb ik mijn 100D (niet P) opgehaald. Moet zeggen dat de afwerking eigenlijk prima in orde is. Ook het aansluiten van de chrome deurknoppen bijvoorbeeld tussen de panelen zitten goed "op 1 lijn".
100% range van mijn 100D kwam op 461km overigens.

Gefeliciteerd Pim! Nu wel nog iemand vinden die weer een mooie profiel foto kan maken van je Tesla.
 
gisteren mijn X 100D opgehaald.
21feb bestelling bevestigt - 2jun aflevering.

Super blij, super auto.

1 losse naad op derde rij gespot, verder (nog) geen kraakjes bij assen, fwd, achterin etc. Zag er prima uit.

AP deed het na ong 100km. ACC en AS werkten op de snelweg uitstekend. Ook n stukje met gele lijnen goede beslissingen.

Op weg naar huis een bagage box (mft) voor de trekhaak opgehaald. Trekhaak is verder wel eenvoudig te plaatsen als je t weet (dat lieten we wel direct bij Delivery demonstreren). Pas wanneer de box erop ging, herkent de auto dat er iets achterhangt. Echter achteruit rijden leverde nog steeds piepjes en ook bij gewoon rijden knipperde de achtersensors op dashbord steeds rood. Dat hoort volgens mij niet.

Rijd echt lekker, ook optrekken (alhoewel t geen P), AP2 al snel actief en super (en dan wordt het nog beter :)). Prima oplevering. Interieur vind ik ook weer verbeterd tov de "proefrit auto".
 
O ja -

de achterkant van de stoelen zijn idd mat geworden en niet meer glanzend. Voor ons n plus, maar ik begreep voor sommigen juist helemaal niet.

Interne oplader 22kW staat nu op website op inclusief - was bij mijn bestelling niet en lijkt ook niet aangepast. Op mytesla zie ik wel optie om zelfrijdend te kopen maar niet voor de laadcapaciteit uit te breiden (ook niet echt nodig).

Free supercharging verscheen wel op MyTesla na oplevering. Toppie.
 
gisteren mijn X 100D opgehaald.


Op weg naar huis een bagage box (mft) voor de trekhaak opgehaald. Trekhaak is verder wel eenvoudig te plaatsen als je t weet (dat lieten we wel direct bij Delivery demonstreren). Pas wanneer de box erop ging, herkent de auto dat er iets achterhangt. Echter achteruit rijden leverde nog steeds piepjes en ook bij gewoon rijden knipperde de achtersensors op dashbord steeds rood.

Kun je gewoon uitzetten in het menu, zet dit uit als ik een Fietsendrager heb gemonteerd. (Als de box verlichting heeft, en is ingeplugd in je MX)
 
Had ik ook, niks 1-2wk van te voren.

Leuke verrassing zo! Geniet ervan.

Zolang Tesla voor haar zelf in haar eigen planning maar geen verrassingen heeft....:) Mijn X100D heb ik vorige week donderdag op gehaald (na ook een hele korte notice), maar is in middels weer in het SC. Ik kan niet meer laden; maar had ook best wel wat aanmerkingen op de wijze waarop/staat waarin de auto was afgeleverd. Vergeleken met mijn vorige Tesla's heb ik echt wel het idee dat bouwkwaliteit in de lift zit, maar dat de aandacht die aan (de staat van de auto bij) de aflevering wordt gegeven, nog wat wisselend is. Ik begrijp dat het vaak goed gaat, maar in mijn geval deze keer niet. Dan had ik liever een week later een perfecte auto gekregen.
 
Vandaag met de trein naar Tilburg gereden en daar zijn we opgehaald door een hoe kan het ook anders Tesla taxi. Top geregeld. Aflevering ging voorspoedig, prettige ontvangst. Ik ben wel vergeten te vragen hoe de trekhaak erop moet, heb tijdens de introductie nog even naar het vreemde pakket gekeken in de laadruimte maar pas op de terugweg bedacht ik me dat dat waarschijnlijk de afneembare trekhaak is. Momenteel staat de auto gewoon aan de 220 stekker, de laadvoorziening is nog niet aanwezig. Ben benieuwd hoeveel er morgen bij is gekomen.

ik vind 'hem' zo gaaf


heerlijk de ruimte binnenin, rest van de familie wilde meteen even mee een rondje maken
 
Last edited: