Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y levering

This site may earn commission on affiliate links.
Hi guys, who had an experience with ordering tesla Y in Amsterdam? I've ordered Y performance 19th of december, expectation time was feb-mar, but i still don't have any info, even in tesla's dealership told me - Just wait.
How long should i wait, who knows?
Thank you in advance for answer.
 
Hi guys, who had an experience with ordering tesla Y in Amsterdam? I've ordered Y performance 19th of december, expectation time was feb-mar, but i still don't have any info, even in tesla's dealership told me - Just wait.
How long should i wait, who knows?
Thank you in advance for answer.
Nederlands?
 
Er spreken er hier wel meer geen Nederlands maar schrijven wel Nederlands.
Je kunt toch ook in engels reargeren 🤷🏼‍♂️.

An a answer is. Wait how long you can until you’r car is ready. I have waited over 10 months en then they added another 6 months. I had have enough of the waiting so i switch to a other configuration. Now i can pick up the car this week.
 
Je kunt toch ook in engels reargeren 🤷🏼‍♂️.

An a answer is. Wait how long you can until you’r car is ready. I have waited over 10 months en then they added another 6 months. I had have enough of the waiting so i switch to a other configuration. Now i can pick up the car this week.
Er is recent nog door een moderator aangegeven dat de voertaal hier Nederlands is.
 
  • Disagree
Reactions: DamascuS75D
Vind het wat kort door de bocht. Maar terugkomend op de beste man.

What color did you order?
This is probably the cause of the long delivery time.
Er zijn ook anderen die de moeite nemen om even teksten door Google Translate te halen, het is niet zo’n grote moeite. Dat jij en ik Engels kunnen betekent niet dat anderen dat ook kunnen en dit forum is toch echt gericht op Nederlandstaligen.
 
Er zijn ook anderen die de moeite nemen om even teksten door Google Translate te halen, het is niet zo’n grote moeite. Dat jij en ik Engels kunnen betekent niet dat anderen dat ook kunnen en dit forum is toch echt gericht op Nederlandstaligen.
Zeker waar. Dan maar een 2 in 1? Verzoeken het voortaan in het Nederlands te doen maar toch even een antwoord in een Engels.
 
Daarnaast vind ik het persoonlijk wel erg flauw om als iemand op Tesla Motors Club forum in het "Belgium and the Netherlands" gedeelte (dus niet "Belgie en Nederland" of "Nederlandstalig") iets vraagt in het Engels om alleen met "Nederlands?" te reageren.

De voertaal kan hier wel nederlands zijn, maar die mod opmerking kwam toen er indertijd opeens gesprekken in het engels werden voortgezet, wat eenieder waarschijnlijk vanuit het werk wel gewend is. Prima om er dan op te duiden dat we hier voornamelijk nederlands spreken, maar om iemand met een vraag over Tesla Amsterdam die logischerwijs in het "Belgium and the Netherlands" gedeelte terecht komt, met een nieuw account, in ook nog eens de juiste thread, zo te benaderen... Hoe moet je weten dat allean nederlands hier mag ? De helft van de topic-titles is in het Engels. En bij mij is de forum-software ook gewoon engels (misschien in te stellen?)

En waar moet die franstalige belg dan terecht met zijn/haar vragen over de Tesla levering? Denk nog steed in dit forum, niet in het France gedeelte iig. Veel succes om die Nederlands te laten spreken.

Beetje leven en laten leven, voorkomen dat we in English alles voorzetten et voila.

Just my $.02 (Ohja: "Gewoon mijn twee euro-centen").
 
Last edited:
Morgen is zover en kan ik de MYLR ophalen in tilburg. Zal wel laten weten als de stiksels al dubbel zijn en de camera anders. ( denk het niet ) maar dat mag de pret niet drukken.

Wat ik persoonlijk erg leuk vind aan een Tesla is dat je de auto door de jaren heen kan upgraden. De passingen van de onderdelen blijven hetzelfde. Zo kan ik dan straks toch sleutelen aan de auto.
Kijk er al naar uit om zelf de automatische frunk opener te installeren.
 
Morgen is zover en kan ik de MYLR ophalen in tilburg. Zal wel laten weten als de stiksels al dubbel zijn en de camera anders. ( denk het niet ) maar dat mag de pret niet drukken.

Wat ik persoonlijk erg leuk vind aan een Tesla is dat je de auto door de jaren heen kan upgraden. De passingen van de onderdelen blijven hetzelfde. Zo kan ik dan straks toch sleutelen aan de auto.
Kijk er al naar uit om zelf de automatische frunk opener te installeren.
Die frunk opener zou ik ook wel willen, de motorkap (och, het is voorklep:)) is bij het dichtdrukken zoals beschreven in de handleiding toch een beetje slapies. Als je iets te hard drukt gaat het plaatwerk al naar beneden, beetje akelig.
Vandaar die auto frunk wel een meerwaarde heeft.

maar, zie ook voorbeelden voorbij komen, als je bij het service center bent en je bv problemen met wat je zelf aangepast hebt, ze daar niets aan doen. Ik weet niet hoever je daarin mag gaan...?
 
Die frunk opener zou ik ook wel willen, de motorkap (och, het is voorklep:)) is bij het dichtdrukken zoals beschreven in de handleiding toch een beetje slapies. Als je iets te hard drukt gaat het plaatwerk al naar beneden, beetje akelig.
Vandaar die auto frunk wel een meerwaarde heeft.

maar, zie ook voorbeelden voorbij komen, als je bij het service center bent en je bv problemen met wat je zelf aangepast hebt, ze daar niets aan doen. Ik weet niet hoever je daarin mag gaan...?
Daar kom je helaas maar op 1 manier achter. Of heeft iemand hier ervarong mee.