Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y levering

This site may earn commission on affiliate links.
In voorraad? Is dat dan fysieke voorraad? ik dacht namelijk dat dit Tesla’s zijn die onderweg vanuit de fabriek zijn…
Als voorbeeld filter in even op een zwarte LR met zwart interieur en 20" velgen (toevallig wat ik zelf besteld heb;)). Dan komen er heel veel resultaten. Wanneer je op de detail knop klikt kun je in de URL het begin van het VIN nummer zien. Daaruit blijkt dat er zowel Chinese and Duitse voertuigen in dat bestand staan. Die zijn in elk geval geproduceerd en dus gedeeltelijk al in Duitsland aanwezig.

Beetje vreemd dat sommigen al een flinke tijd aan wachten zijn, terwijl in Duitsland exact deze auto's in voorraad staan. In de Nederlandse voorraad database staan wel Belgische voertuigen. Als je je locatie op België zet zijn er opeens meer voertuigen in België zichtbaar dan wanneer je uit Nederland kijkt. Locatie Gent zie je vanuit Nederland, Hasselt niet volgens mij.

In elk geval hanteert Tesla een wat bijzonder voorraad management.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Blackbelt
E63161C9-41B1-46C4-85AE-B5BC1DFD567D.jpeg
Vandaag de MYLR Blauw mogen ophalen in Tilburg🎉.
Helaas geen vlekkeloze auto maar gelukkig niet teveel. Een beschadiging op het raam rubber bij het kleinste raampje links achter.
Voor de rest tja. Je kan auto ophalen en dat is het ook wel. Het is een MIC en dus de enkele stiksels op de stoelen 🤷🏼‍♂️. Echter met een terugrit van 2,5 uur zitten ze toch verd*md lekker. Nu eindelijk na 7 jaar kwijlen na elke Tesla die voorbij kwam kan ik er zelf van genieten. 1 woord geweldig.


26199C4F-C74D-4E63-82FF-663E003A29E8.jpeg
 
View attachment 905122Vandaag de MYLR Blauw mogen ophalen in Tilburg🎉.
Helaas geen vlekkeloze auto maar gelukkig niet teveel. Een beschadiging op het raam rubber bij het kleinste raampje links achter.
Voor de rest tja. Je kan auto ophalen en dat is het ook wel. Het is een MIC en dus de enkele stiksels op de stoelen 🤷🏼‍♂️. Echter met een terugrit van 2,5 uur zitten ze toch verd*md lekker. Nu eindelijk na 7 jaar kwijlen na elke Tesla die voorbij kwam kan ik er zelf van genieten. 1 woord geweldig.


View attachment 905121
Leuk zeg, gefeliciteerd! Toch lees ik met regelmaat positievere berichten over de afwerking van de MIC dan over die van de MIG. Wel vervelend van die beschadiging, je moet er dan ook weer een eind voor terugrijden zeker? Ga je de acceleration boost nog proberen?
 
Leuk zeg, gefeliciteerd! Toch lees ik met regelmaat positievere berichten over de afwerking van de MIC dan over die van de MIG. Wel vervelend van die beschadiging, je moet er dan ook weer een eind voor terugrijden zeker? Ga je de acceleration boost nog proberen?
Dankjewel 😘. En ja de beschadiging is vervelend. Echter woon ik 15 min van een Service Center af. En daar kan dit opgelost worden.
En ja die boost 🤔. Die gaat er zeker komen. Eerst zo genieten van de auto.
En dan op een mooie dag even unlocken 🚀. Vrouw lief vind de auto nu al te snel.
 
  • Like
Reactions: MBdriver
View attachment 905122Vandaag de MYLR Blauw mogen ophalen in Tilburg🎉.
Helaas geen vlekkeloze auto maar gelukkig niet teveel. Een beschadiging op het raam rubber bij het kleinste raampje links achter.
Voor de rest tja. Je kan auto ophalen en dat is het ook wel. Het is een MIC en dus de enkele stiksels op de stoelen 🤷🏼‍♂️. Echter met een terugrit van 2,5 uur zitten ze toch verd*md lekker. Nu eindelijk na 7 jaar kwijlen na elke Tesla die voorbij kwam kan ik er zelf van genieten. 1 woord geweldig.


View attachment 905121
Heb jij nou luxe kentekenplaten erop zitten? (Met van die plastic oplegletters). Dacht dat ze dat niet deden bij tesla.
 
View attachment 905122Vandaag de MYLR Blauw mogen ophalen in Tilburg🎉.
Helaas geen vlekkeloze auto maar gelukkig niet teveel. Een beschadiging op het raam rubber bij het kleinste raampje links achter.
Voor de rest tja. Je kan auto ophalen en dat is het ook wel. Het is een MIC en dus de enkele stiksels op de stoelen 🤷🏼‍♂️. Echter met een terugrit van 2,5 uur zitten ze toch verd*md lekker. Nu eindelijk na 7 jaar kwijlen na elke Tesla die voorbij kwam kan ik er zelf van genieten. 1 woord geweldig.


View attachment 905121
Ik heb het ook gehad, ook linksachter. Alleen bij mij leek het net of iemand met een schroevendraaier aan het porren is geweest. Hele ruitje wordt compleet vervangen, duurt ongeveer 2 uur.
 
  • Like
Reactions: Nick-m
Eind vorige week heb ik via de leasing de info gekregen dat de mijne (MYP rood/wit) medio maart zou aankomen. Was ook de leverperiode die op het ogenblik van mijn bestelling was megegeven door Tesla, de leasing had het toen op juni 2023 gezet.
We zien wel.