Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y levering

This site may earn commission on affiliate links.
Betreft dit de laatste 4 cijfers? Want dan zit ik onder de 9700. Benieuwd wanneer ik de definitieve datum + eindfactuur ontvang. Begreep dat dit 2 weken van te voren zou zijn en met een window van 14-28/6 schiet dat al aardig op.
Inderdaad. Hij is er ondertussen 😁 Even druk met spelen en de leercurve. Voorlopig niks negatief te melden. De zetels worden wel warm, airco daarin had leuk geweest.
 
  • Like
Reactions: Niek_
Een paar sfeerbeelden. Laden gaan we niet doen, maar ik kan op het werk wel gratis laden. Dat is maar 5km. Het is maar aan 3kW, maar dat is meer dan voldoende om in het weekend uitstapjes te kunnen maken. Een beetje lullig om voor die afstand naar het werk te rijden, maar het spaart tijd uit en voorlopig ook centjes. Vandaag ga ik wel testen of mijn laadpassen werken, Shell recharge en Chargemap genomen. Ik wou ook Maingau, maar die leveren de tag niet naar het buitenland. Dat wordt knoeien met drop shipping.

PXL_20220610_164116460.jpg

PXL_20220611_101753947.jpg
 
Het is me nu net opgevallen dat er geen spatlappen gemonteerd werden en ook geen PPF zit achteraan. Enerzijds vind ik het wel mooi zo, maar een kleine waarschuwing voor wie het belangrijk vindt.

Ik heb het ding vandaag gewoon al door de carwash gereden, heiligschennis voor velen, maaar gebruiksgemak voor mezelf. De reden waarom ik nu al gegaan ben is omdat er wel een programma is waar ze een beetje wax erbij doen. Dan blijft het vuil minder plakken.
 
De reden waarom ik nu al gegaan ben is omdat er wel een programma is waar ze een beetje wax erbij doen. Dan blijft het vuil minder plakken.
In dat verband kan ik aanraden om zelf een waxlaag aan te brengen (vb van Mc Guire). Duurt iets meer dan een uurtje (we moeten immers het dak niet mee nemen) en dan ben je zes maand goed. Om te wassen volstaat het dan om met zuiver water en spons de wagen zachtjes te overlopen en op te drogen (bij een witte is drogen zelfs niet nodig). Duurt minder lang dan naar de wasstraat rijden en je ontdekt eventuele beschadigingen terwijl de oorzaak nog op je stick terug te vinden is.
 
Enkele dagen terug heb ik een sms ontvangen voor het bestellen van een trekhaak voor mijn MYP (besteld 25/03/22, wit/wit), waar ik (nog) niet op ingegaan ben.

De verwachte levering was 09/22. Nu heb ik gemerkt dat de verwachte leverdatum opgeschoven is naar 01/23-03/23.

Zou het niet ingaan op het aanbod van de trekhaak een invloed hebben ?
 
Enkele dagen terug heb ik een sms ontvangen voor het bestellen van een trekhaak voor mijn MYP (besteld 25/03/22, wit/wit), waar ik (nog) niet op ingegaan ben.

De verwachte levering was 09/22. Nu heb ik gemerkt dat de verwachte leverdatum opgeschoven is naar 01/23-03/23.

Zou het niet ingaan op het aanbod van de trekhaak een invloed hebben ?
Ik denk het niet. Voor mijn MYLR ben ik ingegaan op de sms voor een trekhaak. Mijn levertermijn is hetzelfde gebleven, nl: 28aug-12okt. Nu is het wel zo dat ik nog geen bevestigingsmail heb ontvangen hiervoor.
 
Een paar sfeerbeelden. Laden gaan we niet doen, maar ik kan op het werk wel gratis laden. Dat is maar 5km. Het is maar aan 3kW, maar dat is meer dan voldoende om in het weekend uitstapjes te kunnen maken. Een beetje lullig om voor die afstand naar het werk te rijden, maar het spaart tijd uit en voorlopig ook centjes. Vandaag ga ik wel testen of mijn laadpassen werken, Shell recharge en Chargemap genomen. Ik wou ook Maingau, maar die leveren de tag niet naar het buitenland. Dat wordt knoeien met drop shipping.

View attachment 815355
View attachment 815356
Erg mooi! De configuratie zoals ik deze ook graag wil bestellen! Is ie snel? ;-)
 
Enkele dagen terug heb ik een sms ontvangen voor het bestellen van een trekhaak voor mijn MYP (besteld 25/03/22, wit/wit), waar ik (nog) niet op ingegaan ben.

De verwachte levering was 09/22. Nu heb ik gemerkt dat de verwachte leverdatum opgeschoven is naar 01/23-03/23.

Zou het niet ingaan op het aanbod van de trekhaak een invloed hebben ?
Hetzelfde voorgehad! Zie enkele berichten terug.

Niet op de sms ingegaan, toevallig dezelfde dag is mijn levertermijn opgeschoven van 29/30 juni naar 5/07-4/08 voor een MYP Zwart op Zwart (besteld 1/04/22).