Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y levering

This site may earn commission on affiliate links.
00AB08DA-D5AC-4715-ADAC-C95402FD467A.jpeg


Nieuwe levering van MYP Berlin gespot in Antwerpen. Enkel in wit en zwart.
 
Nice -- is dat 18/03 van dit jaar?! :eek:
Dan zou de mijne, besteld in juni 2021 er toch bijna moeten gaan zijn ook :D

Heb wel een trekhaak "in nalevering" erbij zitten dus hoop dat dit nu niet de blokkerende factor wordt...
In een andere post heb ik gelezen dat die trekhaak bij die persoon de reden was waarom er nog geen wagen gekoppeld was aan zijn bestelling. Ik zou in ieder geval eens contact opnemen om dit te verifiëren.
 
In een andere post heb ik gelezen dat die trekhaak bij die persoon de reden was waarom er nog geen wagen gekoppeld was aan zijn bestelling. Ik zou in ieder geval eens contact opnemen om dit te verifiëren.
Was idd bij mij het geval.
Ondertussen heeft Tesla de mogelijkheid terug beschikbaar gemaakt om een trekhaak mee te laten leveren vanuit de fabriek maar deze zullen pas vanaf een later moment geleverd worden.

Als je sneller je wagen wil, zou ik naar je SeC bellen en vragen of ze de trekhaak uit de bestelling kunnen halen en dan een trekhaak bestellen als je je wagen gekregen hebt.
 
Afgelopen week even bij het SEC in Amsterdam geweest
Afgelopen dinsdag in Tilburg mijn nieuwe MYP zwart opgehaald. ik werd uitermate prettig en goed geholpen bij de delivery. Helemaal geen rariteiten gezien in de bouw. Voelt prima aan op de weg. Na 2 x Model S wel even wennen aan de bediening. Laadt sneller thuis op en bij de suc.
Veel plezier ermee!!
 
Afgelopen dinsdag in Tilburg mijn nieuwe MYP zwart opgehaald. ik werd uitermate prettig en goed geholpen bij de delivery. Helemaal geen rariteiten gezien in de bouw. Voelt prima aan op de weg. Na 2 x Model S wel even wennen aan de bediening. Laadt sneller thuis op en bij de suc.
Gefeliciteerd! Mooi! Worden ze nou afgeleverd op Pirelli? Ik dacht dat ze nu Michelin PS A/s zouden krijgen.
 
Afgelopen dinsdag in Tilburg mijn nieuwe MYP zwart opgehaald. ik werd uitermate prettig en goed geholpen bij de delivery. Helemaal geen rariteiten gezien in de bouw. Voelt prima aan op de weg. Na 2 x Model S wel even wennen aan de bediening. Laadt sneller thuis op en bij de suc.
Is die van jou trouwens ook geleverd met kenteken platen met opgelegde letters? Lijkt erop dat dit bij alle performance versies zo gaat.
 
Idem voor mij, auto komt toe bij Tesla in Latem.
Via werknemer vernomen dat de wagens toe komen op 20 juni.
Zonet ook even gebeld met Tesla Latem. De wagens komen inderdaad binnen 2 weken toe. Echter nog geen VIN match met mijn bestelling (van juli 2021)... Ook zou de trekhaak geen invloed hebben op mijn bestelling omdat er geen aanpassing nodig zou zijn bij de Model Y aan het chassis (terwijl dit wel het geval zou zijn bij de model 3), en de trekhaak achteraf geplaatst zal worden.

Indien mijn bestelling er binnen 2 weken niet zou bij zijn, dan zal het een maand later zijn... Voordeel natuurlijk is dat er geen shippings moeten gebeuren met een boot waardoor de stroom van leveringen hier niet afhankelijk van zijn.

Er zou nog geen enkele Y performance geleverd zijn in Latem.

Hopelijk goed nieuws binnen 2 weken dan...
 
  • Like
Reactions: noleMretouW
Zonet ook even gebeld met Tesla Latem. De wagens komen inderdaad binnen 2 weken toe. Echter nog geen VIN match met mijn bestelling (van juli 2021)... Ook zou de trekhaak geen invloed hebben op mijn bestelling omdat er geen aanpassing nodig zou zijn bij de Model Y aan het chassis (terwijl dit wel het geval zou zijn bij de model 3), en de trekhaak achteraf geplaatst zal worden.

Indien mijn bestelling er binnen 2 weken niet zou bij zijn, dan zal het een maand later zijn... Voordeel natuurlijk is dat er geen shippings moeten gebeuren met een boot waardoor de stroom van leveringen hier niet afhankelijk van zijn.

Er zou nog geen enkele Y performance geleverd zijn in Latem.

Hopelijk goed nieuws binnen 2 weken dan...
Update over bovenstaande: Zonet bericht van KBC ontvangen:
"De nieuwe vooropgestelde leveringstermijn is: 01/09/2022"

wtf... nog mensen die ineens uitgestelde data krijgen? (ook voor bestellingen uit mid 2021?)