Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y levering

This site may earn commission on affiliate links.
Normaal verwachte leverdatum in juni. Vandaag update naar september - oktober. Na de berichten van afgelopen dagen had ik al een vermoeden dat dit ging gebeuren

13B5187F-4D3D-45EF-A4AE-8DCA32A3FE38.jpeg
 
Ik heb een witte Model Y LR in aantocht.
Besteld half januari - toen bewust laten uitstellen tot mei-juni omwille van mijn huidige leasing. Na de Shangai lockdown zijn er slechts 90 wagens onderweg naar België, i.p.v. de voorziene 400, maar de mijne is er wel bij. Al de rest wordt blijkbaar achteruit geschoven naar september-oktober, volgens de garage.
Nu maar hopen dat de levering vlot gaat. Mijn wagen staat momenteel op het schip Theben aan het Suez-kanaal. Volgens de meeste forums komt dat schip in Zeebrugge aan rond 14 juni, maar de garage zegt dat ze niet kunnen leveren voor de week van 28 juni. Fingers crossed.
 
Wat is PPF op de achterschermen? Ofwel ben ik de enige die het niet begrijpt, ofwel is dat de reden waarom niemand antwoordt.
Paint Protection Film. Je kan hem zien in de video na 3 minuten.

Het kost blijkbaar $50 los, maar heb het hier niet in de shop gezien.

Het zou dus niet standaard naar alle markten geleverd worden.
 
Net Tesla Zaventem aan de lijn gehad. Ze hebben een VIN en ik mag hem volgende week vrijdag gaan oppakken. MYP Berlin, wit met zwart interieur. Bestekd op 18/03. Originele levering in april en dan verschoven naar 12 juli tot 26 augustus. !0 juni is dus mooi. Hou je maar klaar. Ik heb wel FSD genomen. De trip naar Italië wordt interessant.
Fijn! Dit is dus nog eerder dan ingeschat.
 
  • Like
Reactions: YCedric
Net Tesla Zaventem aan de lijn gehad. Ze hebben een VIN en ik mag hem volgende week vrijdag gaan oppakken. MYP Berlin, wit met zwart interieur. Bestekd op 18/03. Originele levering in april en dan verschoven naar 12 juli tot 26 augustus. !0 juni is dus mooi. Hou je maar klaar. Ik heb wel FSD genomen. De trip naar Italië wordt interessant.
Jaloers.. :p Hopelijk ook snel een leverdatum voor mijn zwarte MYP..
 
  • Like
Reactions: YCedric
Net Tesla Zaventem aan de lijn gehad. Ze hebben een VIN en ik mag hem volgende week vrijdag gaan oppakken. MYP Berlin, wit met zwart interieur. Bestekd op 18/03. Originele levering in april en dan verschoven naar 12 juli tot 26 augustus. !0 juni is dus mooi. Hou je maar klaar. Ik heb wel FSD genomen. De trip naar Italië wordt interessant.
Nice, ben wel is benieuwd wanner mijne dan komt. Heb dezelfde datum in de app staan. Net gebeld nog geen VIN nummer.;)

Geniet ervan!
 
Net Tesla Zaventem aan de lijn gehad. Ze hebben een VIN en ik mag hem volgende week vrijdag gaan oppakken. MYP Berlin, wit met zwart interieur. Bestekd op 18/03. Originele levering in april en dan verschoven naar 12 juli tot 26 augustus. !0 juni is dus mooi. Hou je maar klaar. Ik heb wel FSD genomen. De trip naar Italië wordt interessant.
Nice -- is dat 18/03 van dit jaar?! :eek:
Dan zou de mijne, besteld in juni 2021 er toch bijna moeten gaan zijn ook :D

Heb wel een trekhaak "in nalevering" erbij zitten dus hoop dat dit nu niet de blokkerende factor wordt...
 
  • Like
Reactions: YCedric