Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y levering

This site may earn commission on affiliate links.
Goede vraag. Ik heb het op de klassieke manier gedaan. Het service center is maar een paar km verderop en heb dus via hun geboekt. Indien het niet bij de deur is kan je misschien gecontacteerd worden om thuis te laten leveren vermoed ik. Bij mij hebben ze wel nog 10 minuten uitleg gegeven, maar ik had de indruk dat ik bijna meer wist dan de verkoper ondertussen.
Hij heeft me de dingen wel goed uitgelegd, maar toen ik hem vroeg waar de emergency release was voor de deuren achteraan, zei hij dat die er niet waren. Ik heb ze hem getoond, maar het is niet echt duidelijk. Ik heb ze ook nog niet durven openmaken. Ik betwijfel ook of dit in een noodsituatie zou lukken indien er paniek is.

PXL_20220613_181538322.jpg
 
De auto kun je toch alleen ophalen in Tilburg? Want ik versta bijvoorbeeld Duiven/Zwolle ook onder een service center.

Voor zover mij bekend alleen Tilburg inderdaad.
Hela, dit forum heet Belgium and the Netherlands hé. Vergeet ons niet. Wij halen af in een SeC. St. Martens Latem in mijn geval.
Indien het niet bij de deur is kan je misschien gecontacteerd worden om thuis te laten leveren vermoed ik.
Neen, het moet in een SeC zijn.
 
  • Like
Reactions: Niek_
Ik ben benieuwd naar mijn leverdatum of die nog gewijzigd is. Besteld op 28/04 en vervolgens leasing aangekoppeld door mijn bank. Vervolgens voorschot teruggestort gekregen maar ik kan nog altijd bellen met originele ordernummer. Men zegt dat de order is overgenomen maar ik heb daar twijfels aan aangezien mijn voorschot nu reeds terug gestort is. Dat zou pas...iets zijn. Iemand die daar ervaring mee heeft?