Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y levering

This site may earn commission on affiliate links.
Juist vanwege de vertragingen MYP zojuist de knoop doorgehakt zodat de prijs voor de MY nu vastgezet is. Ik hoop zelfs op een nog latere levering, zodat ik nog zekerder weet of ik mijn MODEL 3 beter verkoop of in de robotaxivloot ga zetten (ervan uitgaande dat dat in beeld begint te komen). Dat laatste is altijd mijn plan geweest sinds ik mijn EAP naar FSD geüpgraded kreeg (destijds was er een prijsdaling vlak voor levering en wilde men de orders niet verliezen).
Dus ik pas mijn Sig even aan. (Als het tegen ongeveer dezelfde prijs lukt ga ik van Rood nog Crimson Red maken, mocht ik dat (reallife) mooier vinden.
De Cybertruck raakt wel bijna uit beeld maar ik heb een refundable reservering, die ik voorlopig nog laat staan. Tegen de tijd dat er een nadere bestelling mogelijk is maar even kijken.
Tot slot: als er iemand is die nu al denkt dat hij volgend jaar vanaf juni mogelijk mijn MODEL 3 wil overnemen kan die zich melden. Ik heb er een wintersetje velgen/banden bij en naast de trekhaak ook nog betere matten (plus de originele in nieuwstaat!). Verder waterproof frunk- en trunkmat.
 
Ik:

ik denk dat een zwarte MYP sneller leverbaar is dan een witte.
Er staat een hele mooie in Arnhem:
1657893643577.png


Kwaliteitsverschil tussen de MS die ik heb en deze is significant! Alleen al dichtslaan van de deuren.
Voor en achter dubbelglas. Rubbers die goed zitten. Raampjes mooi uitgelijnd. Afijn mooie auto de Model Y