Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y levering

This site may earn commission on affiliate links.
Nog geen VIN.
Voor de MYLR zijn er wel wat boten op weg naar Europa: Zeebrugge, Koper, Southampton, Suez canal (TBD),...
Iemand zei hier ooit dat er een VIN is zodra de auto op de boot staat.
Dat werd gisteren door TA toch wat tegengesproken, ze hebben al alles gezien: VIN beschikbaar met auto op boot, op kade in Zeebrugge, op kade in Shanghai,...
De laatste weken van het kwartaal kan er, dixit TA, plots nog veel gebeuren.
Mijn hoop zit terug op een deftig niveau.
 
  • Like
Reactions: DRS ACTIVE
Nog geen VIN.
Voor de MYLR zijn er wel wat boten op weg naar Europa: Zeebrugge, Koper, Southampton, Suez canal (TBD),...
Iemand zei hier ooit dat er een VIN is zodra de auto op de boot staat.
Dat werd gisteren door TA toch wat tegengesproken, ze hebben al alles gezien: VIN beschikbaar met auto op boot, op kade in Zeebrugge, op kade in Shanghai,...
De laatste weken van het kwartaal kan er, dixit TA, plots nog veel gebeuren.
Mijn hoop zit terug op een deftig niveau.
Kan goed zijn dat de MYLR’s uit Duitsland gaan komen. Dan kan VIN relatief laat komen, aangezien het een korte supply chain is.
 
Hier ook nieuwe EDD 17/9 -30/9 komende van dec - feb... (OD 14/7 / MY LR / 20" / Black / Black). (Nog) geen VIN.
Toch straf dat dit zo variabel is...

Zou dit nu uit MIG komen of toch Singapore?
Leuk om hier al de updates te horen van lotgenoten ;).
 
Nog geen VIN.
Voor de MYLR zijn er wel wat boten op weg naar Europa: Zeebrugge, Koper, Southampton, Suez canal (TBD),...
Iemand zei hier ooit dat er een VIN is zodra de auto op de boot staat.
Dat werd gisteren door TA toch wat tegengesproken, ze hebben al alles gezien: VIN beschikbaar met auto op boot, op kade in Zeebrugge, op kade in Shanghai,...
De laatste weken van het kwartaal kan er, dixit TA, plots nog veel gebeuren.
Mijn hoop zit terug op een deftig niveau.
Is er net geen boot aangekomen in Zeebrugge?
Ik ben gisterenochtend ergens tussen Leuven en Aarschot een vrachtwagen gekruist (reed richting Limburg/Nederland/Duitsland) met 6 MYLR op.
 
  • Like
Reactions: DRS ACTIVE
Is er net geen boot aangekomen in Zeebrugge?
Ik ben gisterenochtend ergens tussen Leuven en Aarschot een vrachtwagen gekruist (reed richting Limburg/Nederland/Duitsland) met 6 MYLR op.
Het is de tweede helft van het kwartaal, er komen nu constant Tesla-boten aan. We waren vorig weekend in Blankenberge. Ik heb zelf 3 autoboten zien voorbij varen. Wellicht niet allemaal Tesla.