Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y levering

This site may earn commission on affiliate links.
Mijn MYLRQS besteld op 11 feb ging zo

EDD 1: Feb-Mrt
EDD 2: May 11 - Jul 25
EDD 3: Mrt - Apr
EDD 4: Apr 11 - Jun 5
Het lijkt wel een rad van fortuin. En zo te zien kom ik er slechter vanaf dan Zpeed en QSilverbulit.

Besteld op 5 februari: MYLR QS 19" zwart interieur

EDD1: Feb - Mrt
EDD2: Mei 4 - Jul 18
EDD3: Mrt - Apr
EDD4: Apr 27 - Jul 11 :(

Ik moet zeggen dat mijn dochter (die heeft bij een leasemaatschappij gewerkt) me vooraf gewaarschuwd had voor Tesla. Onder andere qua onduidelijke/wisselende informatie en moeizame communicatie met Tesla.
 
Het lijkt wel een rad van fortuin. En zo te zien kom ik er slechter vanaf dan Zpeed en QSilverbulit.

Besteld op 5 februari: MYLR QS 19" zwart interieur

EDD1: Feb - Mrt
EDD2: Mei 4 - Jul 18
EDD3: Mrt - Apr
EDD4: Apr 27 - Jul 11 :(

Ik moet zeggen dat mijn dochter (die heeft bij een leasemaatschappij gewerkt) me vooraf gewaarschuwd had voor Tesla. Onder andere qua onduidelijke/wisselende informatie en moeizame communicatie met Tesla.
Hmm weird. Ik heb je een soort van ingehaald ofzo. Dezelfde auto, zonder trekhaak.

Maargoed, ik accepteer het gewoon als ik maar tegen de zomer de auto heb en het tegen de levering aan wat duidelijker wordt haha.

De achtergrond waarom deze data verschijnen zou leuk zijn. Wanneer staat’ie gepland, transport etc etc. Zou hem zelfs wel in Berlin willen ophalen.

Op de site staat voor onze auto nog steeds mrt apr. Dus wie weet.
 
Hier ook nieuwe datum van feb/mrt naar jul/okt nu naar mrt/apr.
Nu wachten op vin. Nog geen verborgen vin gezien
Vandaag in de app. Levering 16 - 31 mrt 23.
Y LR wit/zwart/20” gaat op deze manier wel ineens heel snel. Alleen nog geen Vin. Weet dus niet of het MIG of MIC is.
Heeft iemand een idee. Heb in beide stoelen gezeten maar ik vind de stoelen MIG toch meer steun geven, zijwangen zijn stugger.
 
Ha, da's interessant.. Eens proberen. Ik passeer daar bijna dagelijks dus nog eens binnen wippen... (want telefonisch kan je die gewoon niet bereiken). Zeg, en jij bent ook van Kapellen of wa? :)
In alle eerlijkheid, ik geraakte bij Aartselaar en Hasselt niet binnen, dus ze hebben het vanuit Sint-Martens-Latem aangepast naar Aartselaar voor mij.
En ja, we gaan allebei niet de enige zijn met een Quicksilver model Y in Kapellen... 😀
 
  • Like
Reactions: QSilverbullet