Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y levering

This site may earn commission on affiliate links.
Ik vond hem erg tegenvallen moet ik zeggen. Maar ik heb hem alleen binnen gezien. Hopen dat hij buiten echt wel wat mooier is, anders slaan ze de plank gruwelijk mis in mijn ogen.
Hoe heb je hem al kunnen zien? Los daarvan vermoed ik dat zonlicht een grote rol speelt bij de charme van de Midnight Cherry. Mijn S heeft een dubbele Modesta glasscoating en die verandert ieder moment van kleur, afhankelijk van de stand van de zon. Waanzinnig.
 
Mijn levertijd schuift nu met kleine stapjes door ; 4 mei - 15 mei
MYQSLR
vanaf volgende week is Tilburg weer “open” ; iemand al een afspraak dan?

Zoals in mijn eerdere post #3,202 gemeld heb ik voor dinsdag 9 mei een afspraak in Tilburg om mijn MYLRQS19"Zw zonder trekhaak op te halen.

Ik had 'm liever in Utrecht opgehaald, maar alle verzoeken daartoe zijn genegeerd. Ik ben wel benieuwd hoe bepaald wordt welke auto waar wordt afgeleverd. Aan de andere kant sluit ik het hoofdstuk, met steeds schuivende en onduidelijke leverperiodes, graag af wanneer de auto geleverd is.

Veel succes met de laatste loodjes hopelijk heb je ook snel een afspraak
 
  • Like
Reactions: Koffieboon
Die heb ik wel gehad en betaald… nu nog een auto 😆
Kan trouwens zijn dat ik de invoice niet kan zien op een iphone. Als ik op “doorgaan” klik krijg ik een lege pagina. Ben op vakantie, kijk volgende week wel.

Hier op Mallorca is het amazing voor electro drivers trouwens. Kan vrijwel overal gratis laden. Heb een Lynk&Co, super makkelijk om te laden op alle publieke parkeerplaatsen en garages. Voor niks. :) Take that Nederland.
 
  • Like
Reactions: Koffieboon
Kan trouwens zijn dat ik de invoice niet kan zien op een iphone. Als ik op “doorgaan” klik krijg ik een lege pagina. Ben op vakantie, kijk volgende week wel.

Ik heb ook een iPhone en had er geen problemen mee. Ik neem aan dat je vanuit de Tesla App op "Ga naar Account" geklikt hebt, dan opent hij een tabblad in Safari. Het duurt dan best wel even voordat de pagina is opgebouwd, tot die tijd zie je een wit scherm. Succes!
 
Ik heb ook een iPhone en had er geen problemen mee. Ik neem aan dat je vanuit de Tesla App op "Ga naar Account" geklikt hebt, dan opent hij een tabblad in Safari. Het duurt dan best wel even voordat de pagina is opgebouwd, tot die tijd zie je een wit scherm. Succes!
Ja, heb ik ook. En dan staan de bedragen daar. Maar er staat dat ik bij aflevering moet betalen. En als ik op “doorgaan” klik kom ik op een lege pagina met alleen een footer.

Bij documenten zie ik geen factuur, behalve die 250 euro. Ah well, verder met de vakantie ik zie volgende week wel.
 
  • Like
Reactions: Koffieboon
Ik heb juist tegenovergestelde, ik had my MYLR januari besteld en dag later kreeg ik smsje dat ik op kon halen, ik wilde hem eigenlijk pas in mei. eind april weer aangegeven dat ik hem wilde, kon hem weer een paar dagen ophalen. ik was toen in de US. ik haal hem nu dinsdag 9 mei op. is een gehele standaard MYLR wit zonder trekhaak. ik ga hem zelf pimpen.. voor die 3000 euro lakkleur kan ik hem ook mooi zelf laten wrappen. Begreep wel dat er deze week (week 5 mei geen leveringen worden gedaan agv onderhoud van de fabriek)
 
Ik heb juist tegenovergestelde, ik had my MYLR januari besteld en dag later kreeg ik smsje dat ik op kon halen, ik wilde hem eigenlijk pas in mei. eind april weer aangegeven dat ik hem wilde, kon hem weer een paar dagen ophalen. ik was toen in de US. ik haal hem nu dinsdag 9 mei op. is een gehele standaard MYLR wit zonder trekhaak. ik ga hem zelf pimpen.. voor die 3000 euro lakkleur kan ik hem ook mooi zelf laten wrappen. Begreep wel dat er deze week (week 5 mei geen leveringen worden gedaan agv onderhoud van de fabriek)

Het verschil zit hem in de kleur. Het zijn de QuickSilver LR versies waar een aantal van ons al een hele tijd op aan het wachten is. En als ik me niet vergis, in het bijzonder de exemplaren met 19” wielen en zwart interieur.

Mijn buurvrouw bestelde anderhalve maand geleden een zwarte MY en een week later reed ze er al in.
 
  • Like
Reactions: EddYct
Ik kreeg een sms om de levering zelf in te plannen via een specifieke link. Levering stond op dat moment als "Mei 05 - Mei 11" maar de eerst mogelijke afspraak bleek op vrijdag 12 te zijn (zaterdag 13 en maandag 15 als andere mogelijkheden). Dus nadat ik de afspraak op 12 had gezet nog een laatste update "Delivery date: Mei 06 - Mei 12".
Heb dan de factuur voldaan met de info in mijn account en kreeg gister (een dag later dus) een mailtje met de eindfactuur en de vraag deze te voldoen.
Aangezien dat al in orde was zou men maandag de auto registreren.