Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y Performance levering

This site may earn commission on affiliate links.
Eerste twee weken zitten erop, EAP direct via de app toegevoegd en 19’ Geminis met winterbanden eronder. En direct door naar Oostenrijk. Nog geen onregelmatigheid kunnen ontdekken 👍🏻
19” Geminis onder een Performance? Kan dat?

Hoe bevalt EAP? Werkt automatisch afslaan etc ?
 
19” Geminis onder een Performance? Kan dat?

Hoe bevalt EAP? Werkt automatisch afslaan etc ?
19” Geminis onder een Performance? Kan dat?

Hoe bevalt EAP? Werkt automatisch afslaan etc ?
Geminis onder de MYP heb ik tot nu toe geen problemen mee. Wilde maximale range omdat we nogal eens op en neer naar Oostenrijk rijden. Nu voor het eerst met de MYP op Geminis en dat ging prima.

EAP had ik ook al op mijn model 3, werkt wat mij betreft fijn als het niet druk is op de snelweg. Knipperlichtje aan en hij wisselt zelf van rijbaan. Afritten nemen doet’ie ook, al moet je tegenwoordig helaas wel zelf bevestigen met je knipperlicht, en gaat het een stuk minder smooth dan voorheen. Zal vanzelf wel weer een update voor komen. Net als voor het automatisch inparkeren en summon, wat wel in het pakket zit maar op mijn MYP zonder parkeersensoren niet werkt.
 
  • Like
Reactions: DM231191
Geminis onder de MYP heb ik tot nu toe geen problemen mee. Wilde maximale range omdat we nogal eens op en neer naar Oostenrijk rijden. Nu voor het eerst met de MYP op Geminis en dat ging prima.

EAP had ik ook al op mijn model 3, werkt wat mij betreft fijn als het niet druk is op de snelweg. Knipperlichtje aan en hij wisselt zelf van rijbaan. Afritten nemen doet’ie ook, al moet je tegenwoordig helaas wel zelf bevestigen met je knipperlicht, en gaat het een stuk minder smooth dan voorheen. Zal vanzelf wel weer een update voor komen. Net als voor het automatisch inparkeren en summon, wat wel in het pakket zit maar op mijn MYP zonder parkeersensoren niet werkt.
Maar EAP rijdt nog niet volledig zelfstandig neem ik aan en daarvoor zou je eventueel FSD moeten hebben ivm stoplichtenherkenning?
 
Maar EAP rijdt nog niet volledig zelfstandig neem ik aan en daarvoor zou je eventueel FSD moeten hebben ivm stoplichtenherkenning?
Voor wisselen van rijbaan etc zal je (vooralsnog) in Europa zelf het voorstel van de auto moeten bevestigen met je knipperlicht en lichte druk op je stuur. Ook met FSD. FSD stopt daarnaast ook voor stoplichten, maar ook voor knipperende lampen die een paar honderd meter voor het stoplicht staan, daarom hou ik het vooralsnog bij EAP. Maar via de app kun je op ieder moment upgraden naar EAP en FSD.
 
  • Like
Reactions: DM231191
Ik ook vandaag een sms, as zaterdag ophalen in Utrecht. MYP zw/zw. Besteld op 21 januari.

Ik woon praktisch naast de locatie Tilburg en heb daar ook mijn sales agent etc. Gek genoeg wordt de auto opeens in Utrecht afgeleverd.

Hebben ze daar nog een beetje een leuke afleverlocatie? Of staat hij daar ergens in de regen op een parkeerterrein?
 
Heb vandaag sms met afspraak komende vrijdag 10.00u te Drogenbos, maar nog geen VIN, geen eindfactuur, geen docs voor aanvraag nummerplaat. Is dit haalbaar en wat is het normale verloop? MYP zw/zw/th/EAP OD 22/01
Ooh nice ! waar en wanneer heb je hem besteld ? want ik zie dat je ven gent bent? ik heb besteld in gent maar schijnt zijn ze daar met verbouwingen bezig en moeten mensen in brugge ophalen?
 
Vandaag was het eindelijk zover.
Wat een bak!
Als fervent BMW rijder was ik toch een beetje bezorgd, maar die zorgen waren na 20km helemaal weg.
Ik had een beetje bang voor het stijver onderstel maar dat valt reuze goed mee.
Nog veel zaken te leren maar na 250km op een dag ben ik best tevreden.
Aan zij die nog wachten, het is de moeite waard!
Fijn en heel veel veilige KMS gewenst.