Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model Y Performance levering

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb dezelfde gedachtegang.

10-08 besteld.
MYP zwart/zwart met trekhaak. Geen extra’s. Ik kreeg al snel een soft match die vervolgens over ging naar ‘binnenkort bekend’.

Ik heb al een RWD toegewezen gekregen. Kenteken ook al bekend. Als ik over 10 dagen niks heb gehoord over de MYP dan ga ik voor de RWD.

Tot die tijd hopen op de MYP! 😇

Al 3 maanden geen eigen auto. Delen met de vrouw. Dat ben ik nu beu. 🥲
Hier hetzelfde met sinds januari het delen van een auto met de vrouw. Ik heb juist voor een MYP gekozen, omdat volgens Tesla de levertijd korter was i.v.m. productie Berlijn. Als ik maar voor de wintersport in februari de auto heb.
 
  • Like
Reactions: Saci112
Hier ook half augustus bestelt en nog geen verdere info.
MYP wit/zwart met trekhaak.
Vindt het op zich geen probleem om te wachten maar communiceer niet zo onduidelijk.

Er "lijken" dus maar weinig MYP te worden uitgeleverd (met de nadruk op lijken, want weet niet hoeveel eigenaren op dit forum zitten of berichten). Kan dit wellicht te maken hebben met de versobering van de Duitse subsidies per 1-1-2023. Dat daar nu eerst nog voor wordt geproduceerd?
 
  • Like
Reactions: Saci112
Hier ook half augustus bestelt en nog geen verdere info.
MYP wit/zwart met trekhaak.
Vindt het op zich geen probleem om te wachten maar communiceer niet zo onduidelijk.

Er "lijken" dus maar weinig MYP te worden uitgeleverd (met de nadruk op lijken, want weet niet hoeveel eigenaren op dit forum zitten of berichten). Kan dit wellicht te maken hebben met de versobering van de Duitse subsidies per 1-1-2023. Dat daar nu eerst nog voor wordt geproduceerd?
Wij hebben exact dezelfde configuratie besteld op 12-09, maar tot op heden ook geen duidelijkheden. Ook geen Hidden VIN.
 
Ik ben benieuwd wanneer we de eerste silver MYP gaan zien in NL
Kreeg vanochtend deze doorgestuurd, volgens mij MYP in het nieuwe zilver:
Screenshot_20221129_212708_Telegram.jpg
 
Informatie tonen die frequent wisselt en tot vragen roept, waardoor je klantenservice overstelpt raakt met vragen van: "wanneer wordt mijn wagen geleverd": ik kan begrijpen dat je dit als bedrijf niet wilt.

Echter, "TBD" zetten is ook wel echt heel vervelend en niet echt klantvriendelijk. Ik ging er eigenlijk wel vanuit dat, na het skippen van de september-batch, ik de mijne nog in 2022 zou kunnen ontvangen. Hopelijk snel meer informatie, op deze manier is plannen wel heel moeilijk.
 
  • Like
Reactions: Saci112
Informatie tonen die frequent wisselt en tot vragen roept, waardoor je klantenservice overstelpt raakt met vragen van: "wanneer wordt mijn wagen geleverd": ik kan begrijpen dat je dit als bedrijf niet wilt.

Echter, "TBD" zetten is ook wel echt heel vervelend en niet echt klantvriendelijk. Ik ging er eigenlijk wel vanuit dat, na het skippen van de september-batch, ik de mijne nog in 2022 zou kunnen ontvangen. Hopelijk snel meer informatie, op deze manier is plannen wel heel moeilijk.
Wanneer heb je besteld? Ik begin uberhaupt te twijfelen of er nog leveringen zullen zijn in december voor België/Nederland gezien de enorm beperkte communicatie tot nu toe.
 
Hier ook half augustus bestelt en nog geen verdere info.
MYP wit/zwart met trekhaak.
Vindt het op zich geen probleem om te wachten maar communiceer niet zo onduidelijk.

Er "lijken" dus maar weinig MYP te worden uitgeleverd (met de nadruk op lijken, want weet niet hoeveel eigenaren op dit forum zitten of berichten). Kan dit wellicht te maken hebben met de versobering van de Duitse subsidies per 1-1-2023. Dat daar nu eerst nog voor wordt geproduceerd?
Ik heb ook sterk de indruk dat de afgelopen maanden andere landen zoals Duitsland voorrang hebben gekregen. Dit werd ook bevestigd door TA. Duitsland kreeg opeens voorrang zij ze.

Dat is wel enorm balen. Maar heb toch de hoop dat het de komende weken spannend gaat worden.
 
Hier hetzelfde met sinds januari het delen van een auto met de vrouw. Ik heb juist voor een MYP gekozen, omdat volgens Tesla de levertijd korter was i.v.m. productie Berlijn. Als ik maar voor de wintersport in februari de auto heb.
Tot die tijd zal die wel komen lijkt mij. Er zijn geruchten dat je de Tesla in Berlijn kan ophalen, maar of dat zo is lijkt mij sterk. Ik had het anders zeker wel gedaan :)