TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC

Montage kentekenplaten Model 3

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by phrank, Sep 25, 2019.

1. phrank

phrank Member

Zijn er ook betere montage mogelijkheden dan de fabrieks-af manier van monteren van de kentekenplaten? Het is nu een plasticbasis met daarop nog een keer een kentekenplaathouder. Het ziet er niet erg elegant uit.

Iemand betere oplossing hiervoor? Alvast bedankt.

2. Bas.

Bas. Active Member

#2 Bas., Sep 25, 2019
    Last edited: Sep 25, 2019
    Automaterialen zaken hebben vaak meerdere kentekenplaat houders in hun aanbod. Ik heb nog nooit een auto gehad waar ik aan de achterzijde tevreden was over de montage. Meestal moest dit ook versterkt worden met kit om gerammel bij het dichtslaan te voorkomen. Vandaag de schofterige montage op onze Renault Zoe met 4 dikke zelftappers in het kale blik hersteld en rammelvrij gemonteerd.
    Ik vindt het ook onder de maat dat Tesla van die goedkope blikken kentekenplaten monteert dus die kan je gelijk inruilen voor luxe uitvoering met opgelegde letters.

3. M3rik

M3rik Member

Bij mij is de kentekenplaat wat rond naar buiten staand. Ziet er ook extra bijzonder uit met achteruitrijden in de camera.

Zag het al vaker. Nog niet gekeken naar een oplossing.

4. Rohodo

Rohodo Member

Ik heb de houder direct op de klep laten schroeven om het klapperen te verhelpen. De “basis” heb ik weggegooid. Tevens heb ik nieuwe platen gehaald met oplegletters.

5. Autozoeker

Autozoeker M3 LR AWD

Foto van hoe dat eruit ziet?

6. Hayden

Hayden Active Member

Ik heb achteraan een nummerplaathouder gekregen waar "all wheel drive" opstaat, op een SR+ RWDo_O
    Hadden waarschijnlijk niets anders meer liggen.
    Nu opzoek naar ene waar "Zero emissions" opstaat.

• Funny x 1
  7. Mark67

Mark67 Member

8. phrank

phrank Member

Ben ook zeer benieuwd! zit zelf de denken om de kentekens voor en achter direct op dat basis stuk te schroeven

9. Kiprich

Kiprich Member

Als je toch een tekst onder je kenteken wilt houden, kan je stickers bestellen die je over de originele tekst plakt (vaste teksten of eigen teksten). Deze site bijvoorbeeld: Kentekenstickers - De leukste teksten onder uw kenteken! - KentekenTekst, kost vrijwel niets.

10. TM3LR

TM3LR Member

“De mijne is 5 meter lang”

11. TM3LR

TM3LR Member

“Batteries included”

• Funny x 2
  12. TM3LR

TM3LR Member

“Als je dit kan lezen ben je te dichtbij”

:oops: Sorry kon het niet laten

• Funny x 3
    • Like x 1
  13. Robbaman

Robbaman Member

Echt? Dit is toch wel het minste wat je kunt doen als je luxe wilt uitstralen (en ook het eerste dat ik bij al m'n voorgaande auto-bestellingen er direct bij vraag of ze het willen regelen). Bizar dat Tesla niet gewoon standaard luxe platen levert.

14. Frankvr

Frankvr Member

Op de S en X doen ze dat wel, alleen op de 3 niet

15. Robbaman

Robbaman Member

Snap ik toch niet, je wilt als merk toch ook dat je 'spotgoedkope' model als luxe gezien wordt? Het is nadien maar een paar tientjes om om te zetten, maar moet het wel weer regelen. Voor hen was het waarschijnlijk makkelijk in een keer geregeld en nog goedkoper ook... Vind het maar vreemd.

16. JRY.

JRY. Member

ik wil er een met;

NEE, dit is geen leasewagen :cool:

• Funny x 2
    • Like x 1
  17. Rohodo

Rohodo Member

Attached Files:

• Like x 2
    • Informative x 1
  18. pvh

pvh Active Member

L
    Dubbeltje eerste rij verhaal hier erg vaak...de M3 is niet luxe. Is goedkope voor dr massa betaalbare Tesla en dan telt iedere besparing...

19. Robbaman

Robbaman Member

Sorry, maar een 60k auto moet toch gewoon als luxe bestempeld kunnen worden lijkt me. Zijn immers flink wat dubbeltjes...

20. MXM3tin

MXM3tin Member

Vergeet niet dat de M3 het instap model van Tesla is. Ik vind de blikken platen spuuglelijk en heb dan ook gevraagd voor die € 980,- afleverkosten of ik luxe platen kon krijgen. Het antwoord was uiteraard nee :( maar die blikken platen zijn wel gestroomlijnder misschien gaat de range achteruit bij luxe platen :D

Share This Page

• About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.
  • Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC