Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Montage kentekenplaten Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Zijn er ook betere montage mogelijkheden dan de fabrieks-af manier van monteren van de kentekenplaten? Het is nu een plasticbasis met daarop nog een keer een kentekenplaathouder. Het ziet er niet erg elegant uit.

Iemand betere oplossing hiervoor? Alvast bedankt.
 
Zijn er ook betere montage mogelijkheden dan de fabrieks-af manier van monteren van de kentekenplaten? Het is nu een plasticbasis met daarop nog een keer een kentekenplaathouder. Het ziet er niet erg elegant uit.

Iemand betere oplossing hiervoor? Alvast bedankt.
Automaterialen zaken hebben vaak meerdere kentekenplaat houders in hun aanbod. Ik heb nog nooit een auto gehad waar ik aan de achterzijde tevreden was over de montage. Meestal moest dit ook versterkt worden met kit om gerammel bij het dichtslaan te voorkomen. Vandaag de schofterige montage op onze Renault Zoe met 4 dikke zelftappers in het kale blik hersteld en rammelvrij gemonteerd.
Ik vindt het ook onder de maat dat Tesla van die goedkope blikken kentekenplaten monteert dus die kan je gelijk inruilen voor luxe uitvoering met opgelegde letters.
 
Last edited:
Ik vindt het ook onder de maat dat Tesla van die goedkope blikken kentekenplaten monteert dus die kan je gelijk inruilen voor luxe uitvoering met opgelegde letters.

Echt? Dit is toch wel het minste wat je kunt doen als je luxe wilt uitstralen (en ook het eerste dat ik bij al m'n voorgaande auto-bestellingen er direct bij vraag of ze het willen regelen). Bizar dat Tesla niet gewoon standaard luxe platen levert.
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    804.5 KB · Views: 817
  • image.jpg
    image.jpg
    752.1 KB · Views: 493
L
Snap ik toch niet, je wilt als merk toch ook dat je 'spotgoedkope' model als luxe gezien wordt? Het is nadien maar een paar tientjes om om te zetten, maar moet het wel weer regelen. Voor hen was het waarschijnlijk makkelijk in een keer geregeld en nog goedkoper ook... Vind het maar vreemd.
Dubbeltje eerste rij verhaal hier erg vaak...de M3 is niet luxe. Is goedkope voor dr massa betaalbare Tesla en dan telt iedere besparing...
 
Snap ik toch niet, je wilt als merk toch ook dat je 'spotgoedkope' model als luxe gezien wordt? Het is nadien maar een paar tientjes om om te zetten, maar moet het wel weer regelen. Voor hen was het waarschijnlijk makkelijk in een keer geregeld en nog goedkoper ook... Vind het maar vreemd.
Vergeet niet dat de M3 het instap model van Tesla is. Ik vind de blikken platen spuuglelijk en heb dan ook gevraagd voor die € 980,- afleverkosten of ik luxe platen kon krijgen. Het antwoord was uiteraard nee :( maar die blikken platen zijn wel gestroomlijnder misschien gaat de range achteruit bij luxe platen :D