Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Musk wordt adviseur van trump

This site may earn commission on affiliate links.
Ik weet nog niet wat ik hiervan moet denken.
Laat de berichten maar komen, dit zal nog wel wat stof doen opwaaien.
Ook moeten we nog maar afwachten of het allemaal klopt wat de pers meldt.
Daar hebben we genoeg ervaringen mee.
Op zijn zachtst gezegd lijkt het nu verrassend.
 
Ik zie het als zeer positief, omdat ik bij Elon Musk het beeld heb van iemand die zeer principieel is en niet zomaar afwijkt van zijn normen en waarden en waar hij en Tesla/SpaceX/SolarCity voor staan. Een mens mag (moet zelfs) hoop houden :)
Daar kan ik het alleen maar helemaal mee eens zijn. Wel bijzonder: in eerste aanleg was (en bleef) het onduidelijk of Elon Musk überhaupt een uitnodiging zou krijgen...
 

Mijn hemel, de absolute US top CEO's bij elkaar. Wat zouden die na afloop besproken hebben onderling?
In het begin zit die Trump zo te lachen van: "kijk eens aan, jullie schoothondjes zijn hier mooi allemaal bij mij op het tapijtje komen zitten".
En dan die verschrikkelijk irritante handgebaren weer. :mad:
Ik zag evenwel Elon nergens.

Hoedanook bemoedigend dat hij ook een rechtstreekse lijn met het witte huis krijgen. Dan kunnen de subsidies aan de steenkool- en olieindustrie tenmiste rechtstreeks aangekaart worden.
 
Last edited:
trump haalt die mensen alleen naar zich toe om zichzelf belangrijker te maken...de typisch narcist..

..."Een grandioos zelfbeeld. Een enorm opgeblazen ego. Voortdurende behoefte aan aandacht. Een grote drang naar bewondering. En als die bewondering uitblijft, of nog erger, als de narcist kritiek krijgt, slaat hij roekeloos om zich heen. (..) De narcist beschikt totaal niet over leiderschapskwaliteiten. Hij denkt bovenmatig veel aan zichzelf, niet aan een publiek belang, niet aan het collectief. En ze hebben zich altijd weer overschat. Dat is wat Trump ook doet: zichzelf overschatten." Sander Thomaes, ontwikkelingspsycholoog

Denk dat dit binnen enkele jaren gaat eindigen in een impeachment.
 
Echt een mayor downer. Ik was al geen fan van google of apple, nu moet ik toch ook maar mijn tesla van de hand doen. Voor mij ongelovelijk hoe je daar aan tafel kunt gaan zitten, laat staan als adviseur betrokken zijn.
Trump als the new normal; misselijk makend en nu ook nog Tesla/Musk die zijn naam eraan verbindt. Wie zei er ook als weer dat macht corrumpeert?
 
  • Like
Reactions: robertvg
om nu direct Elon Musk als corrupt te bestempelen gaat natuurlijk veel te ver. wat je van trump ook vindt hij is wel de gekozen president. daar - voor het instituut en niet perse de man - hebben ze in de US veel respect.....en natuurlijk is er opportunisme - maar business zonder opportunisme bestaat niet. Daarnaast oef je het niet met de man eens te zijn, maar je kan wel in gesprek gaan.. zo werkt dat nu eenmaal...
Mocht je het nog niet gelezen hebben dan raad ik je aan het boek van Vance of Musk eens te lezen.. laat ook de andere kant van de man zien..
 
  • Like
Reactions: Firebird
@Edi99 corrupt is hier een semantische kwestie. In mijn ogen buigt Musk voor de macht van Trump en verlochend daarmee een aantal van zijn idealen. Idealen die Trump zeker niet lijkt te onderschrijven. Oppertunisme heb je in vele gradaties, principes gelukkig ook. Dat mensen met despoten/randdebielen aanpappen is van alle tijden.
Als dat personen zijn waar je repect voor hebt stelt dat teleur.
Het is nu wachten op een twitter-auto. ;>) mijn x annuleer ik definitief. (uit princiepe)