Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Navigatie

This site may earn commission on affiliate links.
  • Informative
Reactions: Exiteer
Hier blijft de nieuwe maps update op zich wachten. Twee maanden terug heeft hij enorm veel data gedownload via het wifi netwerk.. maar de update blijft helaas uit. Net Tesla Tilburg gebeld met de vraag of ze de installatie kunnen resetten/problemen had, maar helaas konden ze hier niks aan doen. Toch wel apart, ik zit inmiddels op 2018.32.4, maar wel nog steeds de oude navigatie. Of zijn er nog veel mensen met deze "config".

edit:
En ja hij hangt iedere avond aan het wifi netwerk
 
Hier blijft de nieuwe maps update op zich wachten. Twee maanden terug heeft hij enorm veel data gedownload via het wifi netwerk.. maar de update blijft helaas uit. Net Tesla Tilburg gebeld met de vraag of ze de installatie kunnen resetten/problemen had, maar helaas konden ze hier niks aan doen. Toch wel apart, ik zit inmiddels op 2018.32.4, maar wel nog steeds de oude navigatie. Of zijn er nog veel mensen met deze "config".

edit:
En ja hij hangt iedere avond aan het wifi netwerk
Ik kreeg met 28.5 eerst de nieuwe navigatie. Nu twee weken later versie 34.4.
Ben overigens heel blij met de nieuwe navigatie. Vooral in Friesland nogal eens verkeerd gereden door ernstig achterlopende navigatie. Daarom reed ik daar en op alle voor mij onbekende plekken met Waze op mijn iPhone. Nu niet meer nodig.
 
Bij de 2018.24.1 update werd er door enkelen (inclusief mijzelf) geklaagd dat de weergave van de files niet goed meer werkte. Er werden vaak oude gegevens getoond (in mijn geval soms vele dagen oud).
Sindsdien heb ik de volgende updates gehad:
2018.26.2: Probleem nog steeds aanwezig.
2018.28.5: Probleem opgelost. De file-informatie werkt weer als vanouds.
2018.32.4: Werkt nog steeds goed.
 
  • Informative
Reactions: Hbrink
Hier blijft de nieuwe maps update op zich wachten. Twee maanden terug heeft hij enorm veel data gedownload via het wifi netwerk.. maar de update blijft helaas uit. Net Tesla Tilburg gebeld met de vraag of ze de installatie kunnen resetten/problemen had, maar helaas konden ze hier niks aan doen. Toch wel apart, ik zit inmiddels op 2018.32.4, maar wel nog steeds de oude navigatie. Of zijn er nog veel mensen met deze "config".

edit:
En ja hij hangt iedere avond aan het wifi netwerk
Och, volgens mij maakt het niet zo gek veel uit wifi of niet: hier in het bos (buitengebied op de Veluwe) is internet echt minimaal (je hoort bijna de oude 33K6 piepjes nog) daar het internet max 16mbit is (6 mbit landlijn + 10 mbit van 4G geschakeld) maar gelukkig krijgen we hier in het buitengebied glasvezel volgend jaar. Mijn X hangt dus tot die tijd nooit aan de wifi en toch zit ik redelijk vooraan in de update rij.
 
Alé...Deze ochtend internet geïnstalleerd op mijn nieuwe werk en wifi is ineens sterk genoeg tot bij garage :)
Had de wagen direct ook nieuwe nav geüpdatet "eindelijk". Bob become Bobbette...is wel minder leuk:(
En nu 4 wall chargers gaan plaatsen bij garage :cool:
 
Last edited:
Je ziet dit ook op een mooie zondag op wegen in Zuid Limburg. Op de map is het net of alle wegen file of langzaam rijdend verkeer hebben maar dat zijn de toerfietsers die de telefoon op zak hebben. Heb dat kort geleden zelf meegemaakt. Er was niets aan de hand alleen verhoudingsgewijs erg veel fietsers.
Toch zag ik straks bij een kruising een rode streep maar er stond helemaal niks!!
 
Hier blijft de nieuwe maps update op zich wachten. Twee maanden terug heeft hij enorm veel data gedownload via het wifi netwerk.. maar de update blijft helaas uit. Net Tesla Tilburg gebeld met de vraag of ze de installatie kunnen resetten/problemen had, maar helaas konden ze hier niks aan doen. Toch wel apart, ik zit inmiddels op 2018.32.4, maar wel nog steeds de oude navigatie. Of zijn er nog veel mensen met deze "config".

edit:
En ja hij hangt iedere avond aan het wifi netwerk

Hier idem, ook nog geen nieuwe navigatie